Vijf experten en vijf video's die u de helpen om de nieuwe technologieëen te begrijpen en te integreren in uw marketing strategie: Blockchain, Automation, Artificial Intelligence, Mixed Reality en Internet of Things.
Decoding Marketing Technology
-
Decodering Marketing Technology: Internet of Things
"IoT biedt de mogelijkheid om tijdens de hele product life cyclus in contact te blijven met de consument', met Gert Pauwels, Orange, Sales & Marketing Manager IoT & M2M
-
Decodering Marketing Technology: Virtual Reality en Augmented Reality
Waarom VR en AR blijvers zijn en deel zullen uitmaken van uw marketing mix. Met Tom Rumes,
Thomas Moore Mechelen. -
Decodering Marketing Technology: Artificial Intelligence
"We overschatten wat er allemaal mogelijk zal zijn met AI in de toekomst, maar we onderschatten wat er vandaag al mogelijk is." Met Koen Verstrepen, CEO Froomle.
-
Decodering Marketing Technology: Automation
"Het is een traject van innovatie. Sponsoring op zich zal niet voldoende zijn. Om uw organisatie door het veranderingstraject te loodsen, zal een flinke dosis leadership nodig zijn. Niet het technische aspect, maar een verandering in cultuur en interne processen zal de grootste uitdaging vormen." Een interview met Vincent Dumon, Project Manager, Colruyt Group Services.
-
Decodering Marketing Technology: Blockchain
"Blockchain kan in the marketing sector op twee domeinen worden toegepast. Ten eerste, de aankoop van digitale media en een tweede belangrijk aspect is vertrouwen." Interview met Patrick Kindt, General Manager Marketing & Communication en Rudi Peeters, senior general manager, CIO, beiden bij KBC.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina