-
Waarom is data protection cruciaal in de huidige tijd?
Aan het woord, Bart Van den Brande van Sirius Legal. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe persoonsgegevens correct en wettelijk beheren?”.
-
Waarom een e-commerce bedrijf beginnen?
Aan het woord, Katrien Sebrechts van iO. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding " Hoe een eigen E-commerce business opzetten en beheren?”
-
Hoe verhogen contentpilaren de efficiëntie van contentmarketing?
Aan het woord, Clo Willaerts. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe creëer je geslaagde content?”.
-
Wat is het geheim achter de advertentiemachine?
Aan het woord, Joan Lambert. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding “Wat moet u weten over betalende campagnes op Facebook, Instagram & LinkedIn?”.
-
Hoe kan je data-analyse optimaliseren?
Aan het woord, Emilie Tibodo van L'Oréal. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe data krachtig visualiseren?"
-
Hoe kan je je brand engagement versterken?
Aan het woord, Liana Ganescu. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe succesvolle advertenties uitwerken?"
-
Waarom worden belangrijke zaken nog steeds op papier verstuurd?
Aan het woord, Tatjana Raman van bpost. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe bereik ik mijn consument via zijn brievenbus?"
-
Is zelfkennis voldoende om inzichten in consumentengedrag te verwerven?
Aan het woord, Madeleine Janssens van Why5Research. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wat drijft consumenten?"
-
Wat is een customer activation strategy en waarom is het belangrijk?
Aan het woord, Jonathan Wuurman van Actito. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe kan je jouw consumenten activeren met behulp van data en technologie?
-
Wat zijn de belangrijkste drijfveren voor vraagkracht?
Aan het woord, Sana Hussain van Kantar. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Welke belangrijke brand equity pijlers moet je meten en tracken om je merkprestaties te beoordelen?"
-
Wanneer is instore communication relevant?
Aan het woord, Valerie Vander Haeghen. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe overtuig je je shoppers met sterke instore communicatie?"
-
Verkopen op marketplaces: wat is het verhaal van Amazon?
Aan het woord, Herman Maes. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe verkoop en adverteer ik op online marktplaatsen?"
-
Wat zijn de tactieken achter videomarketing?
Aan het woord, Clo Willaerts. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe kan video jouw conversie verhogen?"
-
Hoe verbreed je je betaalde sociale perspectieven op TikTok ?
Aan het woord, Joan Lambert. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wat moet u weten over betalende campagnes op Snapchat, Pinterest & TikTok?"
-
Hoe bewaak je de impact van je merk & campagne?
Aan het woord, Tim Van Doorslaer van DPG Media. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe meet je het succes van een campagne en de impact ervan op je marketing KPI's?"
-
Hoe een efficiënte geprinte media campagne realiseren?
Aan het woord, Bruno Liesse. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?"
-
Hoe plan je effectieve audiocampagnes?
Aan het woord, Thierry Mars. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?"
-
Hoe kan je Machine Learning toepassen in jouw organisatie?
Aan het woord, Damien D'Ostuni van Wavemaker Belgium. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe werken artificiële intelligentie en Machine Learning?"
-
Hoe kan je jouw brand purpose vinden?
Aan het woord, Florent Diverchy. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe bouwt u een authentieke en doeltreffende communicatiestrategie?"
-
Hoe belangrijk is storytelling bij het maken van content?
Aan het woord, Clo Willaerts. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Content creation"
-
Wat is het belang van categorierollen binnen category management?
Aan het woord, Luc Desmedt van LD&Co. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe bouw ik een merk in de winkel?"
-
Kan reclame in de geschreven pers emoties opwekken?
Aan het woord, Bruno Liesse van Space. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?"
-
Hoe identificeer en bouw ik een sterk merk?
Aan het woord, Evert Van den Broeck. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe identificeer en bouw ik een sterk merk?"
-
Hoe begin je aan een content strategy?
Aan het woord, Michel Libens, Propaganda. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wat is het belang van content marketing en hoe bouwt u een strategie uit?"
-
Hoe verbeter ik mijn verkoop op een online marktplaats?
Aan het woord, Herman Maes. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe verkoop en adverteer ik op online marktplaatsen?"
-
Profilering en psychografie: Wat zijn adverteerders ermee?
Aan het woord, Bruno Liesse van Space. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe doelgroepen bepalen en segmenteren?"
-
Wat is de rol van ethiek in datamarketing?
Aan het woord, Florent Diverchy. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?"
-
Hoe kunt u de customer journey gebruiken in uw marketingplan?
Aan het woord, Clo Willaerts, Digital Marketing Expert. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe de customer journey benutten voor digital marketing"
-
Hoe naar een “service dominant logic” evalueren?
Aan het woord, Madeleine Janssens van WHY5. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wat drijft consumenten?"
-
Hoe werkt geo-targeting in het bereiken van uw consument via online kanalen?
Aan het woord, Stephanie Radochitzki van IPG Media. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik mijn doelgroep efficiënt bereiken via digitale media?"
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 10
- Volgende pagina