Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

E-commerce advertising

Academy > Training 24/7E-commerce advertising

Hoe zet ik shoppable ads, social commerce en promotie in?

Training 24/7 Online
door Jacob Eeckhout

1. Inleiding

Over deze training

“If you build it, they will come” is natuurlijk een fantasie. 

Zonder een goede marketingstrategie bereikt u niet de mensen die op zoek zijn naar uw aanbod in de verschillende stadia van hun aankoop. Maar hoe gaat u hiermee concreet aan de slag? 
In deze video training geeft Jacob Eeckhout, Center of Excellence Lead Marketing bij iO, inzicht in welke e-commerce promotie-mogelijkheden er bestaan vanuit de marktdata. Hij zoomt in op een aantal favoriete kanalen voor e-commerce, de evoluties en evalueert wat een toekomstbestendige strategie kan zijn.

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.

Lesgevers

  1. Jacob Eeckhout

    Jacob Eeckhout

    Center of Excellence Lead Marketing, iO

    Jacob Eeckhout is sinds 2006 marketeer met een grote interesse voor de impact van technologie op ons gedrag. Hij vervulde verschillende rollen; van inhouse marketeer tot marketing consultant en oprichter van een marketingbureau dat ondertussen deel uitmaakt van iO. Hierdoor kent hij de vele facetten van marketing.

    Hij gelooft niet in kortetermijn marketing met een spammy mindset maar in het effectieve soort dat gaat om het begrijpen van het wereldbeeld en de verlangens van je klanten zodat je met hen in contact kunnen komen. Het gaat erom gemist te worden als je weg bent, om meer te brengen dan verwacht wordt. Deze marketing zoekt vrijwilligers, geen slachtoffers.

    Vandaag is hij in zijn rol als Center of Excellence Lead Marketing bij iO dagdagelijks bezig met kennisontwikkeling en -deling in samenwerking met vele experten in het domein.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:32

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.