UBA logo

Data & Technology

De Exchange Community Data & Technology benadrukt het strategische belang van data en technologie bij het opbouwen en laten groeien van merken. Deze gemeenschap biedt een unieke ruimte om de laatste trends te bespreken, praktijkvoorbeelden te verkennen en expertise te delen.

Het brengt marketing- en communicatiemanagers samen, evenals data- en technologiedeskundigen, om te praten over belangrijke kwesties en de 'best practices' te ontdekken.

EC topics page.png

Wat kan je verwachten?

Door deel te nemen krijg je toegang tot een samenwerkingsplatform, waardevolle bronnen en sectorinzichten om aan de voorhoede van innovaties op het gebied van data en technologie te blijven. Het is een unieke kans om je kennis te vergroten, met je collega's van gedachten te wisselen en je werkwijzen te verbeteren voor effectievere marketing.

Eerdere sessies hebben zich bijvoorbeeld gericht op:

  • Data-driven marketing: Ontdek hoe merken het potentieel van data kunnen benutten om hun doelgroepen beter te begrijpen, campagnes te personaliseren en de impact nauwkeurig en efficiënt te meten.
  • Marketing automation: Verken de tools en technieken om marketingprocessen te automatiseren, klanttrajecten te optimaliseren en meer wendbaarheid te krijgen in je operaties.
  • Adtech-evoluties: Analyseer technologische vooruitgangen in digitale reclame. Van programmatic tot geautomatiseerde inkoopplatforms, leer hoe je deze innovaties in je reclamestrategieën kunt integreren.
  • Gegevensbescherming: In een tijd waarin gegevensbescherming van cruciaal belang is, ontdek je de beste praktijken voor het transparant en conform beheren van consumentengegevens. Dit onderwerp omvat praktische oplossingen om vertrouwen op te bouwen en tegelijkertijd de regelgeving te respecteren.

Exchange Community Data & Technology presidents

vincentdumon.jpg

Vincent Dumon

Voorzitter

Colruyt | Project Manager Marketing

Sylvie-Vandevelde-UBA-GameChanger.jpg

Sylvie Vandevelde

Vice-voorzitster

Isabel Group | Head of Marketing and Communication

Agenda

Momenteel is er geen informatie beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Onze Exchange Communities zijn gratis voor merkenleden

Als jouw werkgever merkenlid is van UBA krijg je full access tot ons aanbod en geniet je van fikse kortingen

Meer over dit onderwerp

  1. Hoe Belgische merken inspelen op de groeiende behoefte aan ‘fulfilment’

    De wereld blijft in beweging – en dat geldt ook voor hoe we betekenis en vreugde in on...
    17 februari 2025 om 10:51
    Trends
  2. Is 2025 het jaar waarin AI mainstream gaat?

    Op 20 maart 2025 staat Peter Hinssen opnieuw op het podium van de UBA Trends Day. Het topic ...
    28 januari 2025 om 10:48
    News
    Peter oranje.png
  3. Hoe conversationele AI de klantervaring transformeert

    Jelle Plass, Experience Strategist bij iO, deelde inzichten tijdens een "60 minutes" sessie ...
    29 november 2024 om 13:12
    News
    Conversational search_AI.png
UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 6 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 0 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.

Geen cookies gevonden

Marketing cookies 2 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden