-
Hoe bpost marketing en duurzaamheid verbindt
bpost verbindt marketing en duurzaamheid door consumenteninzichten uit de Kantar SSI-studie ...News -
Het social-first tijdperk en wat het betekent voor merken in 2025
Sociale media werden lange tijd gezien als een distributiekanaal – gewoon een extra pl...News -
Hoe zet je strategie om in actie met marktonderzoek?
Aan het woord, Carine Vaeremans. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-op...News Vraag van de week Video -
ToVA: Completer inzicht in videobereik
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft een belangrijke update aangekondigd vo...News -
Effie Case - Engie: Van crisis naar verbondenheid
Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 3 oktober 2024 lichtten de 25 finalisten hun Effie...News -
Effie Case - Bebat: Return on People
Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 3 oktober 2024 lichtten de 25 finalisten hun Effie...News -
Effie Case - Toyota: Toyota helpt zelfstandigen € 15 miljoen besparen in slechts 1 maand
Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 3 oktober 2024 lichtten de 25 finalisten hun Effie...News -
Een nieuwe stem voor lokale media op de Belgische advertentiemarkt
Vijf Belgische uitgevers bundelen hun krachten met de oprichting van Belgian Publishing Expe...News -
Hoe breng je targeting in de praktijk op offline media?
Aan het woord, Matthias Langenaeker van Publicis Groupe. Deze video maakt deel uit van de UB...News Vraag van de week Video -
Zes risico’s voor intellectuele eigendom bij gebruik van GenAI in marketing
De bezorgdheid van marketeers over intellectuele eigendom (IE) en auteursrechten verhindert ...News -
Zo maken merken duurzaamheid concreet
De vierde editie van Kantar’s Sustainability Sector Index is zojuist gepubliceerd...News -
Is 2025 het jaar waarin AI mainstream gaat?
Op 20 maart 2025 staat Peter Hinssen opnieuw op het podium van de UBA Trends Day. Het topic ...News -
Oud = out of scope?
Marketeers missen kansen door ouderen te negeren in reclame. Filip Lemaitre van Bureau50 leg...News -
ACC brengt ‘How to build a successful influencer campaign’ uit
Deze whitepaper is bedoeld als een uitgebreide gids voor het bouwen van succesvolle influenc...News -
UBA verwelkomt 6 nieuwe leden: AlliA Insurance Brokers, Bol.com, Equans, Horizon Group, Hybrid en Plantyn NV
De ambitie om hun merk te doen groeien en het verlangen om te connecteren met andere merkenb...News -
AI: naar meer autonomie en vertrouwen
Tijdens de '60 minutes'-sessie op 22 januari presenteerde Tom Ghelen, EMEA Technology Innova...News -
De spelregels herschrijven: marketing in het tempo van verandering
Op 20 maart 2025 staat Livia Fioretti opnieuw op het podium van de UBA Trends Day. Het topic...News -
Wat kan je van ons verwachten in 2025?
Het UBA-team wenst je een fantastisch 2025!We blikken graag even terug op het jaar 2024. Naa...News -
Sleutelelementen voor een impactvolle samenwerking met influencers
Tijdens de Exchange Community Content benadrukten Kel Wouters (influencer marketingstrateeg ...News -
Welke kansen bieden virtuele influencers voor merken?
Virtuele influencer marketing ontwikkelt zich razendsnel. Dankzij vooruitgang in artifici&eu...News -
Geven reisinfluencers genoeg zichtbaarheid aan merken?
Influencers zijn een onmisbaar marketinginstrument geworden, ook in de reissector. Maar hoe ...News -
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Haystack, Renson en Skechers
Deze drie bedrijven kozen ervoor om de dynamische UBA-community te vervoegen. Wat onze leden...News -
Hoe bereid je je organisatie voor op de toekomst van digitale marketing?
Aan het woord, Peter Depypere van Element61. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 2...News Vraag van de week Video -
Media budgetten 2025: Trends, challenges en opportuniteiten
De World Federation of Advertisers (WFA) en Ebiquity hebben hun nieuwste Media Budgets Surve...News -
Wat zijn de belangrijkste marketingtrends voor 2025?
De marketingwereld staat in 2025 voor een enorme verandering. Van het omarmen van generatiev...News -
Kan AI inclusieve marketing stimuleren?
Johan van Mol, oprichter van No-Kno, belichtte tijdens een 60 minutes sessie hoe artifici&eu...News -
Belangrijke trends die de toekomst van media bepalen
De media-industrie ondergaat een transformatie door technologische vooruitgang, veranderend ...News Exchange Community -
De evolutie van crossmediale studies met het Halo-project
Vorige week vond de jaarlijkse "CIM-sessie" plaats, georganiseerd door CommPass. Deze sessie...News -
Hoe conversationele AI de klantervaring transformeert
Jelle Plass, Experience Strategist bij iO, deelde inzichten tijdens een "60 minutes" sessie ...News -
Einde van alcoholreclame op TikTok en Snapchat
Met de opkomst van nieuwe marketingvormen en de invloed van sociale media op jongeren verste...News -
De cruciale rol van de Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame in België
De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) is het zelfregulerende controleorgaan ...News -
Hoe agentschappen generatieve AI gebruiken
UBA speelt in op de noden van haar leden met 3 online sessies over artificiële intellig...News -
De Digital Benchmark 2024 komt eraan
De countdown is begonnen. UBA lanceert binnenkort, samen met United Media Agencies (UMA), de...News -
Samenwerken voor succes
Sterke samenwerking tussen de adverteerder en zijn bureau vormt de basis van een succesvolle...News Publications -
Hoe stel je een roadmap op voor je digitale marketingstrategie?
Aan het woord, Cedric Cauderlier van Mountainview. Deze video maakt deel uit van de UBA Trai...News Vraag van de week Video -
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: De Kringloopwinkel, Europabank en Mastercard
Deze drie bedrijven kozen ervoor om de dynamische UBA-community te vervoegen. Wat onze leden...News -
Hoe optimaliseer je je website of app voor de lancering?
Aan het woord, Vicky De Mesmaecker. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video...News Vraag van de week Video -
De rol van NPS en vertrouwen in het versterken van klantloyaliteit... en van je winst
In het hedendaagse bedrijfslandschap is klantloyaliteit een cruciale factor voor langdurig s...News -
Green claims of greenwashing: hoe staat het met jouw communicatie?
Hoe staat het met de strijd tegen greenwashing? Een recente studie uitgevoerd door GiveActio...News -
CIM breidt OOH-studie uit naar retail en innoveert met de integratie van wifi-data
Het CIM heeft de scope van zijn out-of-home-studie sinds dit najaar verbreed naar de retails...News
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 36
- Volgende pagina