-
Samenwerken voor succes
Sterke samenwerking tussen de adverteerder en zijn bureau vormt de basis van een succesvolle...News Publications -
Nieuw Client-Agency contract met inbegrip van het gebruik van AI
Als speler in de marketing- en communicatiesector is het essentieel om sterke relaties tusse...Publications -
Gebruik jouw marketingcommunicatie als hefboom voor duurzame verandering
Reclame, de spiegel van onze samenleving, beïnvloedt sterk hoe we denken en handelen. D...News Publications -
Retail media: een transparant, efficiënt en veilig ecosysteem opzetten
Retail media wordt een belangrijke trend in marketing en reclame, met het potentieel om zich...News Exchange Community Publications -
Guidelines on artificial intelligence & communication
UBA en ACC stelden met 'Guidelines on artificial intelligence & communication' een docum...News Publications -
UBA publiceert haar media charter voor 2024
UBA heeft 5 prioriteiten geïdentificeerd en samengevat in een media charter o...News Publications -
De lancering van de UBA Data Protection Guide
De UBA Data Protection Guide is een leidraad die marketeers en merken helpt om het vert...News Publications -
Waarom zet de DSA- en DMA-regelgeving de digitale wereld op zijn kop?
In aanloop naar de invoering van de nieuwe Europese Digital Services Act (DSA) en Digital Ma...Publications -
De marcom sector stimuleert Diversity, Equity & Inclusie in hun bedrijven
UBA zet zich in om Diversity, Equity en Inclusion (DE&I) in de communicatiesector te bev...News Publications -
Greenwashing vermijden? Ontdek de 6 principes
Consumenten zijn hoe langer hoe meer gevoelig voor de klimaatproblematiek. Hun aankoopbeslis...News Publications -
Naar zero greenwashing: UBA ondersteunt CommToZero
In de huidige klimaatcrisis moeten we met z'n allen onze verantwoordelijkheid nemen, ieder i...News Publications -
Nieuwe aanbevelingen inzake influencers voor meer transparantie
Influencers worden steeds belangrijker bij de promotie van merken. Daarom heeft het Communic...News Publications -
Verzamel relevante inzichten voor uw inclusieve strategie - de 3 tips van Kantar
In onze nieuwe guideline "Diversity & Inclusion Guide" doorlopen we de 12 stappen van he...News Publications -
Hoe pakt Unilever diversiteit en inclusie aan? Door te tonen, uit te leggen en te inspireren - interview Silvia Wiesner
In onze nieuwe guideline "Diversity & Inclusion Guide" doorlopen we de 12 stappen van he...News Publications -
Nieuwe guideline: Remunerating for success
Het juiste remuneratiemodel kan de samenwerking bureau-adverteerder ten goede komen.News Publications -
Nieuwe Guideline: Maak werk van diversiteit en inclusie in het creatieve proces
Diversiteit en Inclusiviteit: iedereen in de marketingwereld heeft er de mond van vol en bes...News Publications -
UBA lanceert guideline voor een boeiende online presentatie die bijblijft
Het geven van een online presentatie is vandaag de normale gang van zaken. Maar hoe maakt u ...News Publications -
Direct marketing per telefoon streng gereglementeerd
Elke Belgische telefoonabonnee, zowel consument als onderneming, kan te kennen geven dat hij...News Publications -
UBA lanceert guideline voor het organiseren van virtuele evenementen
Het organiseren van virtuele evenementen is vandaag de normale gang van zaken. Maar hoe maak...News Publications -
UBA en Kantar lanceren een nieuwe e-learning sessie: de bouwstenen voor succesvolle reclame
Deze video training heeft als doel marketeers de basics van succesvolle reclame bij te breng...News Publications Video -
UBA lanceert nieuwe publicatie: Guideline voor programmatic advertising
Vandaag zijn programmatic campagnes en briefings dagelijkse kost. Toch gebeurt het nog regel...News Publications -
Draag samen met UBA uw steentje bij aan het “Agency Contract” voor creatieve bureaus en mediabureaus
In 2019, publiceerden we de eerste gezamenlijke gedragscode voor bureauselecties, samen met ...Publications -
ACC en de productiehuizen publiceren een handleiding voor de productie van reclamefilms
De productie van een reclamefilm, ongeacht op welk kanaal die verspreid zal worden, is een b...News Exchange Community Publications -
UBA, ACC en UMA publiceren eerste gezamenlijke charter voor bureauselecties
De drie representatieve beroepsverenigingen – UBA, ACC en UMA – publiceren samen...News Publications -
UBA en acc publiceren Briefing Guidelines voor PR & Influencer Relations
Een goede briefing is half gewonnen. Waaruit moet een goede briefing bestaan zodat uw campag...Publications -
UBA publiceert charter "Unstereotype Communication"
UBA wil werk maken van diversiteit en inclusie in communicatie. De cijfers liegen er niet om...News Publications -
UBA publiceert charter Maatschappelijk Verantwoord Communiceren
Duurzaamheid in communicatie is geen optie, het is een noodzaak. UBA neemt het initiatief om...Publications -
Aanbevelingen voor online influencers
Influencers worden meer en meer gevraagd om producten en diensten van adverteerders te promo...News Publications -
WFA lanceert richtlijnen om genderstereotypering in reclame een halt toe te roepen
“A Guide to Progressive Gender Portrayals in Advertising” is ontwikkeld om ...Publications -
GDPR gids voor Marketers
WFA (World Federation of Advertisers) publiceerde en GDPR gids voor marketers.&nbs...Publications -
10 gouden pitch-regels voor adverteerders
Er is voor alle betrokken partijen een wereld van verschil tussen een pitch die goed verloop...Publications -
UBA-ACC Event Client Briefing: Een praktische gids voor adverteerders
Zowel UBA als de ACC hebben als doel de samenwerking tussen opdrachtgevers en bureaus te pro...Publications -
Content Marketing Briefing template
Content marketing is een specifieke discipline en een briefing aan een agentschap zit dan oo...Publications -
Briefing template The Client Brief
ACC/UBA Deze template vormt een nuttige handleiding voor het opmaken van een volledige en d...Publications -
UBA en ACC contract voor alle disciplines
UBA en ACC lanceren futureproof contract voor alle disciplines.UBA en ACC Belgium stellen zi...Publications -
Evaluatiedocument van de prestaties van het Bureau en van de samenwerking tussen Adverteerder en Bureau
Een goede vertrouwensrelatie tussen adverteerder en agentschap is de hoeksteen van een gesla...Publications -
Remuneratiegids
In deze gids vindt u een overzicht van de belangrijkste formules als onmisbaar uitgangspunt ...Publications -
Compendium of ad fraud knowledge for media investors
The intention of this compendium is to raise awareness of ad fraud among brand owners and to...Publications -
Richtlijnen regies omtrent Native Advertising
Tijdens de zomer 2016 publiceerden we het UBA Position Paper omtrent “Native Adve...Publications -
WFA guide to Programmatic Media: What Every Advertiser Should Know about Media Markets
Programmatic trading is growing rapidly, and from a base in digital display, it is expected ...Publications
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina