Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Agenda

  1. di 14 jan 13:30 - 16:30

    Wat zijn de belangrijkste hefbomen om te groeien in omzet?

    Taal: English
    • Brand Strategy
  2. wo 15 jan 09:30 - 12:00

    Hoe kan je Google Analytics 4 en de mogelijkheden ervan optimaal benutten?

    Taal: French
    • Data & Technology
  3. Hoe kunnen marketeers AI en ChatGPT efficiënt beginnen te gebruiken?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Content
    • Artificial Intelligence
  4. Hoe kan je de nieuwe generatie ouderen begrijpen en bereiken?

    Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • Diversity & Inclusion
  5. Hoe kun je afbeeldingen creëren en aanpassen met AI?

    Taal: English
    • Content
    • Artificial Intelligence
  6. Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de eerste sessie van 5.

    Taal: English
    • Data & Technology
  7. do 23 jan 09:30 - 12:00

    Hoe kun je jouw storytelling ontwikkelen via verschillende media?

    Taal: Dutch
    • Content
  8. Hoe AI succesvol in jouw bedrijf implementeren en je eerste projecten opstarten?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Artificial Intelligence
  9. di 28 jan 09:30 - 12:30

    Hoe zorg ik voor een maximale impact van instore communicatie op het gedrag van de shopper?

    Taal: English
    • Research & Insights
    • E-commerce & Sales
  10. Hoe helpt ChatGPT je bij het stroomlijnen van je contentcreatieproces?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Content
    • Artificial Intelligence
  11. vr 31 jan 09:30 - 12:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn reclameteksten impact hebben?

    Taal: Dutch
    • Content
  12. Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de tweede sessie van 5.

    Taal: English
    • Content
    • Research & Insights
  13. Hoe bouw ik een winnende Effie case?

    Taal: French Dutch English
    • Data & Technology
    • Content
    • Media
    • Research & Insights
    • Brand Strategy
    • Agency
    • B2B
  14. do 6 feb 09:30 - 17:30

    Een tweedaagse opleiding over de basisbeginselen van digitale marketing.

    Taal: French Dutch
  15. Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de derde sessie van 5.

    Taal: English
    • Content
    • Research & Insights
  16. vr 7 feb 09:30 - 13:00

    Hoe op een krachtige manier overtuigen? 

    Taal: English
    • Skills
  17. Hoe effectieve business- en marketingplannen opstellen?

    Taal: English
    • Brand Strategy
  18. Hoe je webshop opschalen voor optimale customer appeal en conversie?

    Taal: English
    • E-commerce & Sales
  19. Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de vierde sessie van 5.

    Taal: English
    • Content
    • Media
  20. do 13 feb 09:30 - 12:00

    Hoe maak je een eigen GPT die is afgestemd op je zakelijke behoeften?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Content
    • Artificial Intelligence
  21. do 13 feb 13:30 - 17:00

    Hoe krijg ik mijn mensen mee in een veranderingstraject?

    Taal: Dutch
    • Employer branding
    • Skills
  22. di 18 feb 09:30 - 12:30

    Hoe evalueer ik best een jaarlijkse mediastrategie? 

    Taal: English
    • Media
    • Research & Insights
    • Agency
  23. di 18 feb 13:30 - 17:00

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep?

    Taal: French Dutch
    • Skills
  24. wo 19 feb 09:30 - 13:00

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?  

    Taal: Dutch
    • Skills
  25. Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de laatste sessie van 5.

    Taal: English
  26. Met welke technieken gebruik je AI nóg efficiënter?

    Taal: French
    • Content
    • Artificial Intelligence
  27. Hoe leidt het juiste kleurgebruik in communicatie tot meer impact? 

    Taal: English
    • Research & Insights
  28. Voor welke bedrijfstoepassingen kan je als marketeer AI gebruiken om sneller en efficiënter te werken?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Artificial Intelligence
  29. Hoe helpt het verzamelen en samenwerken met data jouw marketingprestaties te verbeteren?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Media
  30. do 20 mrt 09:00 - 17:00

    De UBA Trends Day is uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.400 professionals een dag vol inspiratie en netwerken. Benieuwd naar de laatste trends op vlak van Branding, Consumer Behaviour, Technology en Leadership? Dan mag u de UBA Trends Day niet missen. 

    Taal: English