Brand Marketeer
Knowledge hub
-
Artificiële intelligentie: opleidingen en tools voor marketing en communicatie
UBA stelt een reeks hulpmiddelen ter beschikking om marketing- en communicatieprofessionals te begeleiden bij het integreren en gebruiken van artificiële intelligentie (AI) binnen hun teams en organisaties. Gaande van online sessies tot Master Classes en guidelines. Ontdek wat UBA concreet voor jou in petto heeft.
-
Hoe kan AI digitale reclame ondersteunen in een wereld zonder third-party cookies?
Digitale reclame evolueert snel, vooral door strengere privacyregels en de afname van third-party cookies. AI speelt een cruciale rol bij het herdefiniëren van de connecties tussen merken en hun doelpubliek.
-
Gegevensbescherming in het tijdperk van AI: uitdagingen voor marketing- en communicatieprofessionals
In een tijdperk waarin artificiële intelligentie (AI) marketing ingrijpend verandert, wordt gegevensbescherming steeds belangrijker. AI biedt mogelijkheden voor diepgaande personalisatie en optimalisatie van klantinteracties, maar brengt ook uitdagingen met zich mee op het gebied van naleving van wetgeving, cybersecurity en gebruikerservaring. Marketeers moeten daarom zorgvuldig navigeren in deze complexe omgeving om optimaal gebruik te maken van AI en tegelijkertijd de privacy van gebruikers te waarborgen.
-
9 consumententrends ontcijferd
In de snel veranderende markt van vandaag is het begrijpen van opkomende trends geen luxe meer, maar een noodzaak voor succes. Hoewel het voorspellen van de toekomst met absolute zekerheid onmogelijk blijft, biedt Ipsos Global Trends 2024 waardevolle inzichten in de krachten die het consumentengedrag vormgeven. Het rapport, gebaseerd op data uit een enquête bij 50.000 consumenten die 74% van de wereldbevolking en 90% van het wereldwijde BBP vertegenwoordigen, onthult negen belangrijke trends en bijbehorende kansen voor Belgische bedrijven.
-
De alcoholsector zet zich in voor verantwoorde reclame en betere bescherming van jongeren
De Raad voor Reclame, samen met de verschillende actoren van de sector van alcoholhoudende dranken in België, hebben besloten om hun engagementen op het gebied van marketing te versterken. Deze nieuwe regels zijn vastgelegd in een conventie die door de hele sector is ondertekend, met als belangrijkste doel jongeren beter te beschermen tegen de gevaren van overmatig alcoholgebruik. Deze nieuwe conventie is ook beter afgestemd op de nieuwe vormen van marketing.
-
Waarom een e-commerce bedrijf beginnen?
Aan het woord, Katrien Sebrechts van iO. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding " Hoe een eigen E-commerce business opzetten en beheren?”
-
Als chocolade rijmt met duurzaamheid
“Wat als een reep chocolade de wereld kan veranderen?” Dat is de vraag die Salvatore Iannello, CEO van Galler beantwoordt op het evenement Orbit by PUB XP. De man beschrijft zichzelf als een adolescent. Dus toen hij gevraagd werd zijn ervaring te delen op een event met als thema 'Forever Young', liet het antwoord niet lang op zich wachten. Als voorproefje kan je alvast lezen wat Galler op het pad van duurzaamheid bracht.
-
UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: De Munt, Erasmushogeschool, Egon Zehnder Associates en VISA
Deze vier bedrijven kozen ervoor om de dynamische UBA-community te vervoegen. Wat onze leden gemeen hebben, is de ambitie om te bouwen aan de groei van hun merk en het verlangen om te connecteren met andere bedrijven. De aantrekkingskracht van de UBA Academy en de inspiratie die gehaald wordt uit onze evenementen en communities staat buiten kijf.
De UBA community telt vandaag 384 lidbedrijven.
Brand Marketeer
🚀 Ben jij onze nieuwe Brand Marketeer?
📍 Locatie: Herentals, België
Over Henco
Henco Industries is al 30 jaar een toonaangevende speler op de Europese markt met innovatieve oplossingen voor verwarmings-, gas- en sanitaire installaties. Ben jij klaar om ons merk verder te versterken en te laten groeien?
Wat ga jij doen?
🔵 Ontwikkelen en implementeren van strategieën voor merkpositionering
🔵 Onderhouden van relaties met dealers en andere stakeholders
🔵 Beheren van offline communicatiekanalen zoals brochures en printadvertenties
🔵 Organiseren van beurzen en evenementen om onze merkbekendheid te vergroten
🔵 Creëren van educatieve content en lead generation-campagnes
🔵 Ondersteunen bij productlanceringen en communicatiecampagnes
Wie ben jij?
🧑🎓 Bachelor in Marketing, Communicatie of vergelijkbaar
🗨️ Sterke communicatievaardigheden in NL/FR/ENG
🤳 Ervaring met contentcreatie, offline marketing en lead generation
🧠 Proactief, creatief en strategisch denkvermogen
👥 Teamplayer die ook zelfstandig kan werken
Klaar om ons merk naar een hoger niveau te tillen?
👀 Solliciteer vandaag nog!
👉 Klik op de link: https://jobs.smartrecruiters.com/Henco/744000014109326-brand-marketeer