All round visual merchandiser

Knowledge hub

  1. AI opleidingen.jpg

    Artificiële intelligentie: opleidingen en tools voor marketing en communicatie

    • 12-11-24

    UBA stelt een reeks hulpmiddelen ter beschikking om marketing- en communicatieprofessionals te begeleiden bij het integreren en gebruiken van artificiële intelligentie (AI) binnen hun teams en organisaties. Gaande van online sessies tot Master Classes en guidelines. Ontdek wat UBA concreet voor jou in petto heeft. 

    Lees meer over "Artificiële intelligentie: opleidingen en tools voor marketing en communicatie"
  2. AI.jpg

    Hoe kan AI digitale reclame ondersteunen in een wereld zonder third-party cookies?

    • 08-11-24

    Digitale reclame evolueert snel, vooral door strengere privacyregels en de afname van third-party cookies. AI speelt een cruciale rol bij het herdefiniëren van de connecties tussen merken en hun doelpubliek.

    Lees meer over "Hoe kan AI digitale reclame ondersteunen in een wereld zonder third-party cookies?"
  3. Data protection.jpg

    Gegevensbescherming in het tijdperk van AI: uitdagingen voor marketing- en communicatieprofessionals

    • 07-11-24

    In een tijdperk waarin artificiële intelligentie (AI) marketing ingrijpend verandert, wordt gegevensbescherming steeds belangrijker. AI biedt mogelijkheden voor diepgaande personalisatie en optimalisatie van klantinteracties, maar brengt ook uitdagingen met zich mee op het gebied van naleving van wetgeving, cybersecurity en gebruikerservaring. Marketeers moeten daarom zorgvuldig navigeren in deze complexe omgeving om optimaal gebruik te maken van AI en tegelijkertijd de privacy van gebruikers te waarborgen.

    Lees meer over "Gegevensbescherming in het tijdperk van AI: uitdagingen voor marketing- en communicatieprofessionals"
  4. Global trend report_ipsos.jpg

    9 consumententrends ontcijferd

    • 22-10-24

    In de snel veranderende markt van vandaag is het begrijpen van opkomende trends geen luxe meer, maar een noodzaak voor succes. Hoewel het voorspellen van de toekomst met absolute zekerheid onmogelijk blijft, biedt Ipsos Global Trends 2024 waardevolle inzichten in de krachten die het consumentengedrag vormgeven. Het rapport, gebaseerd op data uit een enquête bij 50.000 consumenten die 74% van de wereldbevolking en 90% van het wereldwijde BBP vertegenwoordigen, onthult negen belangrijke trends en bijbehorende kansen voor Belgische bedrijven.

    Lees meer over "9 consumententrends ontcijferd"
  5. Alcohol covenant 2024.jpg

    De alcoholsector zet zich in voor verantwoorde reclame en betere bescherming van jongeren

    • 21-10-24

    De Raad voor Reclame, samen met de verschillende actoren van de sector van alcoholhoudende dranken in België, hebben besloten om hun engagementen op het gebied van marketing te versterken. Deze nieuwe regels zijn vastgelegd in een conventie die door de hele sector is ondertekend, met als belangrijkste doel jongeren beter te beschermen tegen de gevaren van overmatig alcoholgebruik. Deze nieuwe conventie is ook beter afgestemd op de nieuwe vormen van marketing.

    Lees meer over "De alcoholsector zet zich in voor verantwoorde reclame en betere bescherming van jongeren"
  6. Vraag van de week - beeld.jpg

    Waarom een e-commerce bedrijf beginnen?

    • 18-10-24

    Aan het woord, Katrien Sebrechts van iO. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding " Hoe een eigen E-commerce business opzetten en beheren?”

    E-commerce 2 - playbutton

    Lees meer over "Waarom een e-commerce bedrijf beginnen?"
  7. Salvatore Iannello Galler.png

    Als chocolade rijmt met duurzaamheid

    • 17-10-24

    “Wat als een reep chocolade de wereld kan veranderen?”  Dat is de vraag die Salvatore Iannello, CEO van Galler beantwoordt op het evenement Orbit by PUB XP. De man beschrijft zichzelf als een adolescent. Dus toen hij gevraagd werd zijn ervaring te delen op een event met als thema 'Forever Young', liet het antwoord niet lang op zich wachten. Als voorproefje kan je alvast lezen wat Galler op het pad van duurzaamheid bracht.

    Lees meer over "Als chocolade rijmt met duurzaamheid"
  8. welcome new member.png

    UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: De Munt, Erasmushogeschool, Egon Zehnder Associates en VISA

    • 16-10-24

    Deze vier bedrijven kozen ervoor om de dynamische UBA-community te vervoegen. Wat onze leden gemeen hebben, is de ambitie om te bouwen aan de groei van hun merk en het verlangen om te connecteren met andere bedrijven. De aantrekkingskracht van de UBA Academy en de inspiratie die gehaald wordt uit onze evenementen en communities staat buiten kijf.

    De UBA community telt vandaag 384 lidbedrijven.

    Lees meer over "UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: De Munt, Erasmushogeschool, Egon Zehnder Associates en VISA"

All round visual merchandiser

Mayerline Brussels
All round visual merchandiser

Mayerline is een Belgisch modebedrijf dat al 65 jaar aanwezig is op de Belgische markt en still going strong. Mayerline werkt voor echte vrouwen die midden in het leven staan. We vertrekken daarbij altijd vanuit het DNA waar Mayerline voor staat: vakmanschap. Dit trekken we door in alles wat we doen en maken graag telkens opnieuw het verschil: de beste producten en dienstverlening voor onze klanten.

We zijn op zoek naar enthousiaste:

All Round Visual Merchandiser

Binnen deze functie zal je kunnen proeven van de verschillende aspecten die Visual Merchandising te bieden heeft. Hierbij werk je nauw samen met de Visual Merchandising Manager. Samen vormen jullie een hecht team van creatieve duizendpootjes en manusjes van alles. Ons motto is “teamwork makes the dream work". Maar evengoed zijn jullie het levende voorbeeld van de stijl en elegantie die Mayerline eigen is.

Van deze verantwoordelijkheden word je warm:

  • Je helpt de Visual Merchandising Manager op het hoofdkantoor te Vilvoorde bij het implementeren van de acties, folders, guidelines en instore styling in de winkels.
  • Je ondersteunt de winkelteams bij het aankleden van de etalages volgens de VM- richtlijnen en merkwaarden. Je bewaakt mee de uitstraling en het imago van MAYERLINE.
  • Je volgt mee de bestellingen van VM materiaal op zoals POS materiaal, prijskaarten, etalagedoeken, POS materiaal en bestellingen voor nieuwe winkels. Kortom een administratief gedeelte in de functie is ook aanwezig. Je kan dus vlot met een pc overweg.
  • Je neemt ook actief deel aan overleg dat relevant is voor onze afdeling en je rapporteert info aan de Visual Merchandising Manager.
  • Daarnaast werk je ook projectmatig aan opdrachten en taken, afhankelijk van de organisatie. Bijvoorbeeld het maken van ad hoc visual merchandising opdrachten (Persshowroom, shows, events,…) of met het helpen bij verbouwingen en openingen van nieuwe winkels. 
  • Je bent 4 dagen op 5 onderweg tussen alle winkels met verplaatsingen door heel België/Luxemburg. Je beheerst vlot beide landstalen en kan de winkelteams enthousiasmeren en inspireren tijdens je bezoek. Je bent het eerste aanspreekpunt op het vlak van visual merchandising voor alle Mayerline winkelteams.
  • Je volgt de trends op vlak van Visual Merchandising en Etalages gestructureerd op.
  • Tenslotte vervul je een voorbeeldrol op vlak van MAYERLINE-waarden in contacten met de shopmanagers, hun teams en MAYERLINE HQ.

Wie jou kent omschrijft jou als:

  • Een doener, iemand die de handen uit de mouwen durft te steken.
  • Iemand die zijn tanden ergens in zet, zonder los te laten tot het gedaan is.
  • Flexibel en mobiel, gezien de opdrachten plaatsvinden in onze winkels over gans België en Luxemburg.
  • Bij voorkeur heb je daarnaast ook een opleiding genoten in Visual Merchandising of etalage. Grafische skills zijn een extra plus.
  • Ervaring in Visual merchandising en etalage zijn nodig om mee te kunnen draaien in ons team.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je hebt affiniteit met en inzicht in mode.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
  • Je hebt geen 9 to 5 mentaliteit.
HQ Vilvoorde - 4/5 op de baan
Meer informatie
Gewenste startdatum? 01/12/2024