Communicatie- en mediabureaus zijn belangrijke partners voor merkenbouwers
Een bureau helpt de adverteerder om zijn boodschap te communiceren op een manier die aansluit bij zijn doelgroep en om de juiste kanalen te gebruiken om die boodschap te verspreiden. Door samen te werken met een professioneel communicatiebureau kan een adverteerder ervoor zorgen dat zijn marketinginspanningen efficiënt en effectief zijn en dat hij het maximale rendement behaalt voor zijn marketingbudget.
De sterkste merken zijn het resultaat van een duurzame relatie
In een succesvolle relatie werken opdrachtgever en communicatiebureau vaak jarenlang met elkaar samen. Het is de wederzijdse intense langetermijnsamenwerking die het verschil maakt in een alsmaar meer complexe en competitieve markt.
Snel en gratis advies voor leden van UBA
De leden van UBA krijgen snel een antwoord op hun vraag, volledig gratis. Het betreft eerstelijnsadvies. Voor de meer complexe zaken, zoals het uitwerken van selectiecriteria en de namen of profielen van relevante bureaus, het begeleiden van het proces, het opstellen van een remuneratiemodel enz, kan u verder beroep doen op PitchPoint of fma op basis van een vooraf overeengekomen tarief.