Academy > Training 24/7Building a meaningful brand
Hoe bouwt u een betekenisvol merk in de post-purpose era?
1. Introduction
Over deze training
Hoe bouwt u een betekenisvol merk?
Thomas Kolster, marketing activist en internationale keynote spreker vertelt er meer over.
Aan de hand van 12 hoofdstukken, gevolgd door vragen en opdrachten, leert u hoe u een succesvol, transformatief merk vormgeeft en de betekenisvolle marketing inzet die het merk tot leven brengt.
U leert onder meer hoe u ‘purpose-washing’ vermijdt en de ware legitimiteit van uw organisatie kunt vinden, hoe u een meer betekenisvolle en authentieke rol kunt spelen in het leven van mensen en hoe u grootschalige gedragsverandering kunt creëren en uiteindelijk de verkoop kunt stimuleren.
Lesgevers
-
Thomas Kolster
Founder & Creative Director, Goodvertising AgencyThomas Kolster is een marketingactivist met een missie om ondernemingen te overtuigen mensen en de planeet voorop te zetten. Als branding- en duurzaamheidsprofessional met ruim 20 jaar ervaring op de teller adviseerde hij Fortune 500-bedrijven, kleine start-ups, overheden, reclamebureaus en non-profitorganisaties. Hij is de oprichter van de wereldwijde Goodvertising-beweging die de aanzet gaf om de reclamewereld ten goede te veranderen. Daarnaast schreef hij twee boeken: ‘Goodvertising’ (Thames & Hudson, 2012) en ‘The Hero Trap’ (2020).
Naast een internationaal vermaard keynotespeaker die in ruim 70 landen sprak op evenementen als TEDx, SXSW, D&AD & Sustainable Brands is hij columnist voor The Guardian, Adweek, The Drum en talrijke andere publicaties en een veelgevraagd jurylid op internationale awardshows zoals Cannes Lions en D&AD. Als gepassioneerd ondernemer en veranderingsfacilitator lanceerde hij verschillende invloedplatformen, waaronder Cph:Change en WhereGoodGrows. Het levensmotto van Thomas? Wees de verandering die je in de wereld wil zien!
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.