Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Media & effectiveness measurement

Academy > Training 24/7Media & effectiveness measurement

Hoe meet je het succes van een campagne en de impact ervan op je marketing KPI's?

Training 24/7 Online
door Tim Van Doorslaer

1. Introductie

Over deze training

Deze cursus benadert het begrip reclame- en marketingeffectiviteit in de zeer brede zin. De cursus is opgebouwd rond een framework dat niet alleen definieert wat marketingeffectiviteit is, maar ook uitlegt hoe het moet worden benaderd. Natuurlijk gaat het over KPI's en het meten van de impact van reclamecampagnes, maar het gaat vooral over een proces voor het verzamelen en analyseren van gegevens om duidelijk gedefinieerde bedrijfsdoelstellingen te behalen. De sessies worden gepresenteerd door Tim Van Doorslaer, die 25 jaar ervaring heeft in mediaonderzoek.

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.

Lesgevers

  1. Tim Van Doorslaer

    Tim Van Doorslaer

    Head of Research, DPG Media

    Tim Van Doorslaer is Head of research bij DPG Media Advertising. Zijn professionele carrière begon met een inspirerende toespraak van één van de grondleggers van marketingonderzoek in België, en sindsdien heeft onderzoek hem niet meer losgelaten. Hij is een ervaren onderzoeker van reclamemedia met een aantoonbare ervaring in de broadcast media-industrie. Vaardig in statistiek, consumentengedrag, klantinzicht, reclameonderzoek en marktonderzoek. Naast al die ratio ligt zijn emotionele passie bij zijn familie, vrienden en zijn sport hardlopen. 

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:47

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.