Academy > Training 24/7Digital marketing strategy
Wat zijn de pijlers van een goede digitale marketingstrategie?
1. Introductie
Over deze training
Deze training, gegeven door Cédric Cauderlier, expert in digitale marketing bij Mountainview, bied je de sleutels tot begrip en actie die nodig zijn om een effectieve digitale marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Deze video belicht de impact van snelle veranderingen in de digitale gewoonten van consumenten, verkent gevarieerde digitale trajecten, presenteert essentiële tools voor het ontwikkelen van relevante tactieken, en begeleid je bij het creëren van een roadmap voor de ontwikkeling van digitale marketingstrategieën.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Lesgevers
-
Cédric Cauderlier
Digital Strategist, Mountain ViewCédric Cauderlier heeft al zo’n tien jaar ervaring in de wereld van de digitale strategie. Telkens opnieuw slaagt hij erin een perfecte strategie uit te werken op basis van het digitale gedrag van de consument – ongeacht hoe dat gedrag evolueert. Zo hielp hij heel wat klanten een doelgroep te bepalen voor hun digitale strategie en oplossing, voor hij zelf aan de slag ging bij een adverteerder. Als voormalig hoofd van de digitale afdeling van Danone runt hij vandaag zijn eigen strategisch bureau. Omdat hij zijn passie voor marketing niet onder stoelen of banken steekt, wordt hij vaak gevraagd om in jury’s te zetelen en om voor scholen en verenigingen te spreken (taskforces van IAB, congressen van FeWeb, MIXX Awards, ...).
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.