Academy > Training 24/7Content distribution
Wat zijn de belangrijkste distributiekanalen om jouw doelpubliek te bereiken?
1. Introductie
Over deze training
Deze training, geleid door Koen Denolf, een contentstrateeg met meer dan 30 jaar ervaring in communicatie, en Pauline Lannoo, digitaal verantwoordelijke bij The Fat Lady, introduceert je in de basisprincipes van contentdistributie. Je ontdekt essentiële strategieën en technieken om het bereik van je content te optimaliseren en leert hoe je dit effectief kunt integreren in je gekozen distributiekanalen. De cursus behandelt ook methoden om de impact van je content te meten en je strategieën dienovereenkomstig aan te passen.
Met deze training ga je de principes van contentdistributie verkennen door de categorieën Paid, Owned, en Earned. Je identificeert de beste kanalen voor je content, leert hoe je je doelgroep effectief kunt targeten, en ontdekt hoe je het effect van elk stuk content dat je produceert kunt maximaliseren. Je ontvangt ook praktische tips om je strategie aan te passen aan de huidige en toekomstige markttrends.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Lesgevers
-
Koen Denolf
Managing Director, The Fat LadyKoen Denolf noemt zichzelf ‘content profeet’, door zijn niet aflatende inzet als schrijver, opiniemaker, spreker, lesgever en vlogger in het contentmarketingvak. Binnen zijn bureau The Fat Lady opereert hij als Content Strateeg.
-
Pauline Lannoo
Head of Digital Strategy, The Fat LadyPauline Lannoo is Head of Digital Strategy bij contentmarketingbureau The Fat Lady, ze is een expert in distributiestrategie, waarbij ze de juiste KPI's koppelt aan naadloze samenwerking tussen strategie, creatie, distributie en rapportage.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.