Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Media-audits & contracts

Academy > Training 24/7Media-audits & contracts

Waarom en hoe moet je een media-audit organiseren?

Training 24/7 Online
door Geert Debruyne

1. Introductie

Over deze training

Welkom bij onze media audit training. Deze cursus geeft een overzicht van wat een media-audit is, waarom het belangrijk is en wat je zelf kunt doen. Neem bijvoorbeeld alles wat je moet weten over het kiezen van de beste audit voor jouw organisatie of bedrijf. In deze cursus wordt stap voor stap uitgelegd wat een media-audit precies is en hoe je deze effectief kunt toepassen. Het doel is om je alle kennis te geven die je nodig hebt om dit hulpmiddel optimaal te gebruiken.

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.

Lesgevers

  1. Geert Debruyne

    Geert Debruyne

    Managing Partner, fma Belgium

    Geert startte zijn loopbaan als auditor bij Arthur Andersen en werd er verantwoordelijk voor de media- en reclamebureau-dossiers. Hij ging nadien als CFO werken bij één van zijn audit klanten, Omnicom Media Group. Hij behaalde ondertussen zijn MBA aan de Vlerick en na een klein decennium vertrok hij bij OMG als gedelegeerd bestuurder om zijn ultieme droom waar te maken: een eigen bedrijf opstarten. Het werd een combinatie van 2 passies: media en audit. Financial Media Audit werd opgestart in april 2009, herdoopt en ge-restyled tot fma in 2014 en vandaag is het bedrijf actief op de Belgische, Nederlandse, Franse en sinds januari 2018, ook op de Duitse markt. fma Belgium is op korte tijd een referentie geworden op de Belgische markt wanneer het over media audits, audits op creatieve en andere communicatie-agentschappen en begeleiding van media pitches.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:50

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.