Academy > Training 24/7Digital trends
Hoe ontdek ik digitale trends voor mijn merk?
1. Inleiding
Over deze training
Het is belangrijk om de digitale trends te identificeren en te weten wat er op ons afkomt. Op die manier kunt u uw merk klaarstomen voor de toekomst. Welke trends zijn relevant voor onze industrie en gaan een impact hebben op de maatschappij en consument?
In deze opleiding legt Danny Devriendt, Managing Director van IPG/Dynamic, de belangrijkste digitale trends uit waarmee u rekening moet houden in uw communicatie, marketing- en mediamix.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Lesgevers
-
Danny Devriendt
Managing Director, IPG DynamicDanny Devriendt is de MD van IPG/Dynamic in Brussel en de CEO van The Eye of Horus, een globale denktank voor ICT-gerelateerde onderwerpen.
De status quo is nooit goed genoeg voor deze brenger van verandering. Hij vangt de kleinste trillingen op het web op, spoort belangrijke patronen op lang voor ze aan het oppervlak komen en analyseert economische, culturele, maatschappelijke en technologische trends, waarna hij een gewicht geeft aan hun potentiële impact op merken, organisaties en burgers.
Zijn gave om frisse ideeën, concreet uitvoerbare informatie en out of the box gedachten naar de strategische tafel te brengen, maakt van hem een ideale sparringpartner en een uitgelezen klankbord voor de C-suite.
Danny is een expert in beïnvloeding, strategische positionering, exponentiële verandering en (e-)reputatie. Hij is hét geheime wapen waarvan u maar beter kunt hopen dat uw concurrenten nooit bij hem te rade gaan...
Als gastdocent geeft hij lezingen aan verschillende handelshogescholen en universiteiten.
Hij werkte met klanten als Bluetooth SIG, GRTgaz, Randstad, The Coca-Cola Company, Monster, Tele Atlas, Parrot, de Nationale Loterij, McDonald's, Belfius en HP.
Hij sprak op ruim 300 evenementen wereldwijd, waaronder SXSW, SMD, DMEXCO, Bluetooth World Congress, GSMA MWC en Cebit.
Danny begon zijn carrière als journalist in België en het VK.
Business Insider kroonde hem tot de 3de meest invloedrijke Ad Executive op Twitter en CEO Magazine zette hem in hun top 10 van Ad Execs die je moet volgen op Twitter.
Danny studeerde Onderwijswetenschappen en Agogie, de sociale wetenschap ter bevordering van het persoonlijke, sociale en culturele welzijn. Zijn gezonde passie voor mensen, Schrödingers kat, quantummechanica en The Hitchhiker's Guide to the Galaxy maken van hem een onorthodoxe out of the box denker.
Hij schrijft graag poëzie en kortverhalen, waarmee hij al diverse literaire prijzen heeft gewonnen in België en Nederland.
Danny spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.