Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Digital trends

Academy > Training 24/7Digital trends

Hoe ontdek ik digitale trends voor mijn merk?

Training 24/7 Online
door Danny Devriendt

1. Inleiding

Over deze training

Het is belangrijk om de digitale trends te identificeren en te weten wat er op ons afkomt. Op die manier kunt u uw merk klaarstomen voor de toekomst. Welke trends zijn relevant voor onze industrie en gaan een impact hebben op de maatschappij en consument?  

In deze opleiding legt Danny Devriendt, Managing Director van IPG/Dynamic, de belangrijkste digitale trends uit waarmee u rekening moet houden in uw communicatie, marketing- en mediamix. 

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.

Lesgevers

  1. Danny Devriendt

    Danny Devriendt

    Managing Director, IPG Dynamic

    Danny Devriendt is de MD van IPG/Dynamic in Brussel en de CEO van The Eye of Horus, een globale denktank voor ICT-gerelateerde onderwerpen.
    De status quo is nooit goed genoeg voor deze brenger van verandering. Hij vangt de kleinste trillingen op het web op, spoort belangrijke patronen op lang voor ze aan het oppervlak komen en analyseert economische, culturele, maatschappelijke en technologische trends, waarna hij een gewicht geeft aan hun potentiële impact op merken, organisaties en burgers.
    Zijn gave om frisse ideeën, concreet uitvoerbare informatie en out of the box gedachten naar de strategische tafel te brengen, maakt van hem een ideale sparringpartner en een uitgelezen klankbord voor de C-suite. 
    Danny is een expert in beïnvloeding, strategische positionering, exponentiële verandering en (e-)reputatie. Hij is hét geheime wapen waarvan u maar beter kunt hopen dat uw concurrenten nooit bij hem te rade gaan...
    Als gastdocent geeft hij lezingen aan verschillende handelshogescholen en universiteiten.
    Hij werkte met klanten als Bluetooth SIG, GRTgaz, Randstad, The Coca-Cola Company, Monster, Tele Atlas, Parrot, de Nationale Loterij, McDonald's, Belfius en HP.
    Hij sprak op ruim 300 evenementen wereldwijd, waaronder SXSW, SMD, DMEXCO, Bluetooth World Congress, GSMA MWC en Cebit.

    Danny begon zijn carrière als journalist in België en het VK.

    Business Insider kroonde hem tot de 3de meest invloedrijke Ad Executive op Twitter en CEO Magazine zette hem in hun top 10 van Ad Execs die je moet volgen op Twitter.

    Danny studeerde Onderwijswetenschappen en Agogie, de sociale wetenschap ter bevordering van het persoonlijke, sociale en culturele welzijn. Zijn gezonde passie voor mensen, Schrödingers kat, quantummechanica en The Hitchhiker's Guide to the Galaxy maken van hem een onorthodoxe out of the box denker.

    Hij schrijft graag poëzie en kortverhalen, waarmee hij al diverse literaire prijzen heeft gewonnen in België en Nederland.

    Danny spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:05

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.