Academy > Training 24/7Cookieless marketing
Hoe doet u aan targeting en activatie in een cookieloze wereld?
1. Inleiding
Over deze training
Third-Party Cookies zijn met uitsterven bedreigd, al worden ze nog veelvuldig gebruikt in digitale reclame. Marketingverantwoordelijken moeten in de toekomst kijken om zich voor te bereiden op een leven zonder cookies van derden.
Edwyn Gielen (Numberly) legt uit wat een cookie is. Hij biedt alternatieven aan voor een wereld zonder Third-Party Cookies: contextual targeting, targeting op basis van cohorten en identiteitsoplossingen.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Lesgevers
-
Edwyn Gielen
Programmatic & Media Trading Director, Numberly (1000mercis Group)Na 12 jaar werk ik nog altijd even graag in het digitale universum. Hoe de digitale sector innoveert en de mogelijkheden die ze biedt, boeien me enorm. De problemen met betrekking tot multichannelactivaties nog het meest. Vandaag sta ik aan het hoofd van de afdeling Digital Media bij Numberly. Ik leer nog dagelijks bij over de problemen van digitale mediastrategieën, de activatie van data voor onze klanten en het meten van de efficiëntie. Ik heb het geluk gehad getuige te zijn van de opmars van programmatic marketing, waardoor ik nu het potentieel van het technische universum in verband kan brengen met de zakelijke/marketingbehoeften van onze klanten.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.