Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Cookieless marketing

Academy > Training 24/7Cookieless marketing

Hoe doet u aan targeting en activatie in een cookieloze wereld?

Training 24/7 Online
door Edwyn Gielen

1. Inleiding

Over deze training

Third-Party Cookies zijn met uitsterven bedreigd, al worden ze nog veelvuldig gebruikt in digitale reclame. Marketingverantwoordelijken moeten in de toekomst kijken om zich voor te bereiden op een leven zonder cookies van derden. 

Edwyn Gielen (Numberly) legt uit wat een cookie is. Hij biedt alternatieven aan voor een wereld zonder Third-Party Cookies: contextual targeting, targeting op basis van cohorten en identiteitsoplossingen. 

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.

Lesgevers

  1. Edwyn Gielen

    Edwyn Gielen

    Programmatic & Media Trading Director, Numberly (1000mercis Group)

    Na 12 jaar werk ik nog altijd even graag in het digitale universum. Hoe de digitale sector innoveert en de mogelijkheden die ze biedt, boeien me enorm. De problemen met betrekking tot multichannelactivaties nog het meest. Vandaag sta ik aan het hoofd van de afdeling Digital Media bij Numberly. Ik leer nog dagelijks bij over de problemen van digitale mediastrategieën, de activatie van data voor onze klanten en het meten van de efficiëntie. Ik heb het geluk gehad getuige te zijn van de opmars van programmatic marketing, waardoor ik nu het potentieel van het technische universum in verband kan brengen met de zakelijke/marketingbehoeften van onze klanten.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:09

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.