Academy > Training 24/7Dashboarding
Hoe data krachtig visualiseren?
1. Inleiding
Over deze training
Campagnes die op verschillende media uitgevoerd worden vragen haast om een dashboard uit te bouwen. Datavisualisatie en analyse wordt zo in de hand gewerkt.
In deze opleiding toont Emilie Tibodo, Precision Advertising Manager bij L'Oréal, aan dat dashboarding gebruikt wordt om verschillende gegevens te visualiseren. Er wordt gekeken naar hoe gegevens geïmporteerd en vergeleken worden uit verschillende databronnen en hoe men data met elkaar kan combineren.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Lesgevers
-
Emilie Tibodo
Analytics & Precision Advertising Manager, L'OréalNa 10 jaar bij media-agentschappen te hebben gewerkt, werkt Emilie Tibodo sinds 3 jaar voor L'Oréal. Na zich geleidelijk te hebben gespecialiseerd in digitale metingen en rapportage, is zij nu verantwoordelijk voor tagging en cookie consent voor alle websites van L'Oréal.
Emilie houdt ervan om de ervaring die ze in de loop der jaren heeft opgedaan in de praktijk te kunnen brengen en te delen.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.