Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Offline targeting

Academy > Training 24/7Offline targeting

Hoe werkt targeting binnen niet-digitale media?

Training 24/7 Online
door Matthias Langenaeker

1. Inleiding

Over deze training

Wat als we als merkenbouwers onze doelgroepen willen afbakenen en bereiken binnen traditionele/offline media? Dankzij data waar we als adverteerders toegang tot hebben zijn de mogelijkheden erg ruim. Hoe we tewerk gaan, en welke strategie we afhankelijk van specifieke doelstellingen gebruiken wordt in deze opleiding toegelicht. 

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.

Lesgevers

  1. Matthias Langenaeker

    Matthias Langenaeker

    Strategic Intelligence Lead, Publicis Groupe Belgium

    Als Strategic Intelligence Lead staat Matthias bij Publicis Groupe, samen met zijn team, in voor media strategie, marketing effectiveness, data en marktonderzoek. Zo adviseert hij enkele van België’s grootste adverteerders geïnformeerd door data in de breedste zin van het woord.

    Matthias startte zijn carrière in digitale media, zowel aan de kant van de reclameregie als in een mediabureau. Vanuit een verregaande interesse in media effectiviteit en strategie groeide hij enkele jaren later door tot geïntegreerd Media Planner en mediastrateeg. Hij heeft een passie voor hoe merken werken voor bedrijven en hoe creatieve communicatie en sterke media hiertoe kunnen bijdragen. Op dagelijkse basis probeert hij vanuit een evidence based filosofie zelf een duit in het zakje te doen door strategisch en meetwerk.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 augustus 09:34

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.