Academy > Training 24/7Radio advertising
Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?
1. Hoe kan radio uw zaken boosten?
Over deze training
Elke en Thierry geloven allebei in de kracht die (digitale) radio heeft in een communicatieplan. Zij leggen uit hoe het radiogebruik en het audiolandschap in België in elkaar zit. Daarnaast zullen ze aan de hand van interessante theorieën uitleggen waarom, wanneer en hoe een adverteerder het best inzet op radio.
De perceptie dat radio een oubollig medium is, zal smelten als sneeuw voor de zon.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Lesgevers
-
Thierry Mars
Radio Director, EgtaThierry Mars werkt voor egta, de internationale vereniging die de reclameregies voor televisie en radio vertegenwoordigt in meer dan 45 markten. Samen met zijn team helpt hij de radio-leden om hun inkomsten te diversifiëren en te ontwikkelen.
Thierry heeft meer dan 20 jaar ervaring opgedaan bij regies en media-agentschappen. Voordat hij bij egta kwam, werkte hij meer dan 10 jaar bij Dentsu, waar hij de kans kreeg om verschillende rollen te vervullen.
Hij is een “radio believer” , en de oprichter van de World Radio Alliance, een groep van organisaties die als gemeenschappelijk doel hebben de kracht van radio te bevorderen.
-
Elke De Vuyst
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.