Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Demystifying consumer research methods

Academy > Training 24/7Demystifying consumer research methods

Welke strategische vragen moet u beantwoorden voor het opzetten van consumentenonderzoek?

Training 24/7 Online
door Carine Vaeremans

1. Introductie

Over deze training

In deze opleiding herinnert Carine Vaeremans ons eraan hoe onderzoek en informatie van fundamenteel belang zijn voor de ontwikkeling van een onderneming, hoe marktonderzoek de basis vormt voor succes en hoe u gebruik kunt maken van informatie die het verschil maakt. Als u goed geïnformeerd bent, kan u betere en weloverwogen beslissingen nemen.

Carine geeft ons de belangrijkste elementen voor het uitvoeren van marktonderzoek. Volgende vragen komen aan bod: Wat zijn de belangrijkste vragen die de basis vormen van een goede briefing? Hoe kiest u de juiste methodologie voor uw onderzoek? Hoe benut u de inzichten die het verschil maken? En tot slot hoe verkrijgt u robuuste rapporten en hoe integreert u die in uw bedrijf?

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.

Lesgevers

  1. Carine Vaeremans

    Carine Vaeremans

    CEO, Profacts

    Na het behalen van een diploma in International Business Management begon Carine Vaeremans haar carrière bij Unilever, waar ze gedurende meer dan 10 jaar uitgebreide ervaring opdeed in klantontwikkeling, marketing, innovatie en onderzoek.

    Daarna werkte ze bij verschillende bedrijven zoals Panasonic Energy Europe, Leonidas, Research International, Synovate en Friesland Campina.

    In die periode nam Carine ook de leiding over het Experience Center Shopper Marketing bij de UBA.

    Sinds april 2017 is zij CEO van Profacts, een toonaangevend marktonderzoeksbureau. Naast kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, innoveert Profacts in data science en richt ze zich op het blootleggen van succesfactoren voor zowel nationale als internationale klanten, in elke marketing en business gerelateerde materie. Carine is een echte voorstander van unieke en relevante marktinzichten om een succesvolle strategie om te zetten in een actieplan.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 24 juli 19:00

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.