Academy > Training 24/7Demystifying consumer research methods
Welke strategische vragen moet u beantwoorden voor het opzetten van consumentenonderzoek?
1. Introductie
Over deze training
In deze opleiding herinnert Carine Vaeremans ons eraan hoe onderzoek en informatie van fundamenteel belang zijn voor de ontwikkeling van een onderneming, hoe marktonderzoek de basis vormt voor succes en hoe u gebruik kunt maken van informatie die het verschil maakt. Als u goed geïnformeerd bent, kan u betere en weloverwogen beslissingen nemen.
Carine geeft ons de belangrijkste elementen voor het uitvoeren van marktonderzoek. Volgende vragen komen aan bod: Wat zijn de belangrijkste vragen die de basis vormen van een goede briefing? Hoe kiest u de juiste methodologie voor uw onderzoek? Hoe benut u de inzichten die het verschil maken? En tot slot hoe verkrijgt u robuuste rapporten en hoe integreert u die in uw bedrijf?
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Lesgevers
Lesgevers
-
Carine Vaeremans
CEO, ProfactsNa het behalen van een diploma in International Business Management begon Carine Vaeremans haar carrière bij Unilever, waar ze gedurende meer dan 10 jaar uitgebreide ervaring opdeed in klantontwikkeling, marketing, innovatie en onderzoek.
Daarna werkte ze bij verschillende bedrijven zoals Panasonic Energy Europe, Leonidas, Research International, Synovate en Friesland Campina.
In die periode nam Carine ook de leiding over het Experience Center Shopper Marketing bij de UBA.
Sinds april 2017 is zij CEO van Profacts, een toonaangevend marktonderzoeksbureau. Naast kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, innoveert Profacts in data science en richt ze zich op het blootleggen van succesfactoren voor zowel nationale als internationale klanten, in elke marketing en business gerelateerde materie. Carine is een echte voorstander van unieke en relevante marktinzichten om een succesvolle strategie om te zetten in een actieplan.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.