Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

(Digital) Outdoor

Academy > Training 24/7(Digital) Outdoor

Wanneer is het gebruik van affichage en digitale panelen interessant?

Training 24/7 Online
door Thomas De Greef

1. Introductie

Over deze training

(Digital) Outdoor een krachtig medium waarmee bedrijven een breed publiek kunnen bereiken op een creatieve en aantrekkelijke manier. Het creëren van effectieve Out-Of-Home campagnes vereist echter specifieke kennis. Deze 24/7 opleiding is ontworpen door Thomas De Greef (CEO, Kinetic) om marketeers te helpen de basisbeginselen van (digital) outdoor te begrijpen, waaronder het evalueren van locaties, het ontwerpen van opvallende creatives en het meten van het succes van campagnes. Via deze modules komen praktijkvoorbeelden aan bod en leren deelnemers hoe ze de kracht van Out Of Home kunnen gebruiken om hun naamsbekendheid (awareness) te verhogen en hun doelgroepen efficiënt te bereiken.

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.

Lesgevers

  1. Thomas De Greef

    Thomas De Greef

    Head of OOH & Investment Operations, GroupM

    Thomas De Greef is een expert in Out-of-Home reclame en werkt al meer dan 15 jaar in dit domein. 
    Na gewerkt te hebben als verkoper bij verschillende reclameregies, kwam Thomas in 2012 terecht in de wereld van de media-agentschappen en de OOH-afdeling van GroupM.
    Hij begon als OOH-expert en ondersteunde een aantal adverteerders bij hun merkactiviteiten. Vanaf 2015 kreeg Thomas de leiding over de OOH-afdeling en kreeg hij de kans om nieuwe markten te ontdekken zoals Nederland.
    Gepassioneerd door de essentiële rol van OOH in onze samenleving, is hij zeer betrokken bij de ontwikkeling van Programmatic DOOH. Thomas is ook actief in de technische en strategische OOH-commissies van het CIM. 

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 24 juli 19:00

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.