Academy > Training 24/7(Digital) Outdoor
Wanneer is het gebruik van affichage en digitale panelen interessant?
1. Introductie
Over deze training
(Digital) Outdoor een krachtig medium waarmee bedrijven een breed publiek kunnen bereiken op een creatieve en aantrekkelijke manier. Het creëren van effectieve Out-Of-Home campagnes vereist echter specifieke kennis. Deze 24/7 opleiding is ontworpen door Thomas De Greef (CEO, Kinetic) om marketeers te helpen de basisbeginselen van (digital) outdoor te begrijpen, waaronder het evalueren van locaties, het ontwerpen van opvallende creatives en het meten van het succes van campagnes. Via deze modules komen praktijkvoorbeelden aan bod en leren deelnemers hoe ze de kracht van Out Of Home kunnen gebruiken om hun naamsbekendheid (awareness) te verhogen en hun doelgroepen efficiënt te bereiken.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Lesgevers
-
Thomas De Greef
Head of OOH & Investment Operations, GroupMThomas De Greef is een expert in Out-of-Home reclame en werkt al meer dan 15 jaar in dit domein.
Na gewerkt te hebben als verkoper bij verschillende reclameregies, kwam Thomas in 2012 terecht in de wereld van de media-agentschappen en de OOH-afdeling van GroupM.
Hij begon als OOH-expert en ondersteunde een aantal adverteerders bij hun merkactiviteiten. Vanaf 2015 kreeg Thomas de leiding over de OOH-afdeling en kreeg hij de kans om nieuwe markten te ontdekken zoals Nederland.
Gepassioneerd door de essentiële rol van OOH in onze samenleving, is hij zeer betrokken bij de ontwikkeling van Programmatic DOOH. Thomas is ook actief in de technische en strategische OOH-commissies van het CIM.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.