Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

UBA Trends Day 2024 for Students

Op 25 april 2024 vindt de jaarlijkse UBA Trends Day plaats. Inspirerende topsprekers brengen de laatste internationale trends in onder andere Branding, Consumer Behaviour, Innovation en Leadership. Als student kan je deelnemen aan het voordelige tarief van €25. 

UBA Trends Day 2024 for Students
  • 9:30 - 9:45
  • 9:45 - 11:00
    • Trends in Leadership - No rules, rules! How corporate culture drives innovation | Erin Meyer + Q&A met Steven Van Belleghem

      Erin Meyer (US) , Professor INSEAD Business School

      Zeg dat Erin Meyer het gezegd heeft: probeer nooit, maar dan ook nooit uw baas naar de mond te praten. En dat het tijd is om zaken radicaal anders aan te pakken, compleet eerlijk te zijn en op uw team te vertrouwen. In alle geval: dat is de aanpak waarmee Netflix uitgroeide van een DVD-postorderbedrijf tot de gigantische streaming supermacht die we – samen met 190 miljoen andere abonnees – nu kennen. CEO Reed Hastings en Erin Meyer leggen de wortels van dat succes bloot en dat is een onwezenlijk boeiende ontdekkingstocht door een onderneming die gerund wordt als geen ander. Zei daar iemand: creativiteit, productiviteit, innovatie? Haal uw inspiratie daarvoor bij Erin en de unieke Netflix-cultuur. 

  • 11:00 - 11:45
    • BREAK

  • 11:45 - 12:45
    • Trends in Technology - How Artificial Intelligence helps building brands | Pieter Abbeel + Q&A met Steven Van Belleghem

      Pieter Abbeel (BE) , Professor UC Berkeley

      Het lijkt nog maar pas dat AI in ons huis kwam als een extra feature op onze tandenborstel en tondeuze (jawel!), en nu voeren we er al betekenisvolle conversaties mee. Met enkele prompts schiet AI in gang om ons te verrassen met visuele kunstwerkjes en geweldige foto’s die nooit genomen zijn. Een vreemde taal? AI maalt er niet om en maakt er vlekkeloos Nederlands van. En het stopt niet aan onze voordeur, integendeel: het weer voorspellen, geneesmiddelen ontwikkelen, diagnoses stellen… de lijst van mogelijkheden groeit met de dag. Wat kan AI en wat (nog) niet? Welke mysterieuze krachten drijven deze vooruitgang? Wat brengt de dag van morgen? Kortweg: hoe kan AI iets positiefs betekenen voor elk van ons?

      By the way: dit stuk is 100 procent ambachtelijk geschreven. Voorlopig nog.

  • 12:45 - 13:15
    • Trends in Consumer Habits - Shattering the Crystal Ball: How Consumer Trends Shape 2024 and Beyond | Livia Fioretti

      Livia Fioretti (BR) , Director of Insights at TrendWatching of TrendWatching

      Wilt u niet wankel staan als u het voortdurend veranderende consumentenlandschap verkent? Luister dan naar Livia Fioretti, Director of Trend Methodology bij TrendWatching (Barcelona). TrendWatching is een autoriteit op het gebied van consumententrends. Daar moet u zijn als u de vinger aan de pols wil houden en een zicht wil krijgen op de mooie kansen die zich voordoen voor marketeers. Met lege handen achterblijven, is onmogelijk als u Livia’s waardevolle tips ter harte neemt over hoe u zelf relevante trends kunt spotten. 

  • 13:15 - 15:00
    • LUNCH

  • 15:00 - 15:30
    • Trends in Branding - How to win the race to relevance | Ken Hughes

      Ken Hughes (IR) , Consumer behaviouralist & CX Strategist

      Wedden dat ook u iemand kent – of bent! – die in de digitale wachtrij is gaan staan om een ticket te bemachtigen voor de Eras Tour van Taylor Swift? Het systeem van ‘dynamic pricing’ joeg de prijzen door het dak, maar de tickets verkochten als zoete broodjes. Hoe is die straffe madam erin geslaagd van zichzelf een merk te maken waarbij Beyonce, Lady Gaga en Madonna verbleken? Maar vooral, wat kunnen marketeers van haar leren? Want maak u geen illusies: haar succes is geen toevalstreffer. De manier waarop zij haar fans aan de borst drukt, toont hoe elk merk connectie kan en moet leggen met de consument. Vergeet oude marketingwijsheden en omarm wat nieuw is. Of zoals La Swift zou zeggen: ‘Shake it Off’. 

  • 15:30 - 16:30
    • Trends in Customer Engagement - The 5 levels of customer connection | Jesús Cochergús

      Jesús Cochegrus (MX) , CEO eMotion Interactive

      De consument van vandaag lijkt niet langer op die van gisteren. Dat zeiden we gisteren ook, maar nu gaat het wel heel erg snel. In de terminologie van Jesús Cochegrús Jaime: we betreden een ‘new game level’. Ondernemingen zijn vaak het noorden kwijt, want de ene crisis volgt de andere op en artificiële intelligentie zet wellicht een punt achter ‘business as usual’. Problemen, problemen, problemen? Of kansen, kansen, kansen? Veel, zo niet alles, hangt af van de genetica van uw organisatie. Zit omgaan met verandering in uw DNA? Bent u in staat connectie te maken met de nieuwe consument in een hypergepersonaliseerde, hoogtechnologische wereld? Jesús toont aan de hand van een parellel met de gamingindustrie hoe u uw bedrijfscultuur kunt transformeren en kunt uitgroeien tot een wendbare organisatie met leiders die weten hoe ze moeten winnen.

  • 2024

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Als student van een hogeschool of universiteit, kan je je inschrijven tegen een uitzonderlijk voordeeltarief van € 25 incl. BTW.
Schrijf in met je schoolmailadres zodat wij je inschrijving kunnen linken aan je hogeschool of universiteit. 

Inschrijven is mogelijk tot en met 15 april 2024. 

Indien je vragen hebt omtrent je inschrijving, contacteer ons via contact@ubabelgium.be.