-
3 vragen aan Caroline Chabier, Vandemoortele
Caroline Chabier is de nieuwe voorzitter van de UBA Expert Community Research CMI. Naar aanleiding van dit voorzitterschap stelden we haar enkele vragen.
-
Trends in retail volgens Aude Mayence, Delhaize
Aude Mayence, Brand Director bij Delhaize, praat over twee trends in retail: de 'seamless experience' en de veeleisendheid van de consument.
-
Carolyn Everson, Facebook over brand safety: "Het is een werk dat nooit af is."
WFA, met de hulp van The Economist Group, sprak met Carolyn Everson, VP Global Marketing Solutions op Facebook, over brand safety en haatzaaiende woorden.
-
Drie vragen aan Lieve Pattyn, genomineerd voor APOY 2019
Wordt Lieve Pattyn van EG de Advertising Personality of the Year 2019? Lieve vertelt ons waarom ze werd genomineerd, heeft het over de trends in marketing en geeft advies aan jonge marketeers.
-
Drie vragen aan Nathalie Rahbani, genomineerd voor APOY 2019
Wordt Nathalie Rahbani van Telenet Group de Advertising Personality of the Year 2019? Nathalie vertelt ons waarom ze werd genomineerd, heeft het over de trends in marketing en geeft advies aan jonge marketeers.
-
Drie vragen aan Davy Kestens, CEO en founder van Cake
De Belgische techondernemer Davy Kestens, die in Silicon Valley hoge ogen gooide met zijn vorige bedrijf, vertelt over zijn nieuw bedrijf, Cake.
-
De disruptors hebben ervoor gezorgd dat de lat van de verwachtingen van de consument hoger ligt
WFA sprak, samen met The Economist Group, met Roel de Vries, Global Head of Marketing and Brand bij Nissan. Bekijk de video en luister naar zijn verhaal over het belang van een nauwe samenwerking met partners en bureaus en op gelijke snelheid te blijven met de disruptors in de consumentenwereld.
-
De drie uitdagingen voor een marketeer volgens Bart Swings, Luminus
"De grootste taak van marketeers is ervoor te zorgen dat het merk in balans is met de markt qua purpose en de evoluties volgt."
-
"We streven meer en meer naar content en een bepaalde persoonlijkheid van het merk"
Andy Hancock, Senior Consultant chez Golazo, geeft toelichting over het belang en de evolutie van Sponsoring.
-
"Het is tijd om de media mix te herbekijken"
Nathalie Taboch, General Manager d’Ebiquity, en Catherine Griffin, Head of research d’Echo, geven hun kijk op de belangrijkste conclusies van de studie 'Re-evaluating Media' en hoe dit kan bijdragen tot een versterking van uw merk.
-
Een evenwichtig mediaplan is een must voor het bouwen van een sterk merk
Lars Silberbauer, Senior Vice President van Viacom Digital Studios, geeft ons enkele sleutels om te begrijpen hoe merken moeten werken in een snel veranderend medialandschap.
-
Het belang van het Digital Ad Trust Label voor adverteerders en media
Luc Suykens, vice-voorzitter van de UBA, en Thierry Hugot, voorzitter van Digital WE MEDIA, leggen uit hoe dit label essentieel is om het vertrouwen en de transparantie tussen adverteerders en de media te versterken.
-
Decodering Marketing Technology: Internet of Things
"IoT biedt de mogelijkheid om tijdens de hele product life cyclus in contact te blijven met de consument', met Gert Pauwels, Orange, Sales & Marketing Manager IoT & M2M
-
Decodering Marketing Technology: Artificial Intelligence
"We overschatten wat er allemaal mogelijk zal zijn met AI in de toekomst, maar we onderschatten wat er vandaag al mogelijk is." Met Koen Verstrepen, CEO Froomle.
-
Dalilla Hermans en Jozefien Daelemans over unstereotype advertising
"Probeer zo breed mogelijk te denken en je eigen denkkaders uit te dagen. Dat is belangrijk. Word je ervan bewust dat je blinde vlekken hebt. Dan kun je er iets aan veranderen. Dat is de hele kern."
-
UBA Trends Day Spreker : Nils Müller over de wereld in 2029
Vandaag werken we in silo's. De silo's zullen verdwijnen omdat de technologie horizontaal werkt.
-
UBA Trends Day Spreker Peter Hinssen over 'Trends in Society'
"Als ik merkenbouwer was, zou ik graag willen begrijpen waarom attitude sneller verandert dan gedrag. Gedrag is wanneer de consument verandert. Maar hoe kun je de attitude beïnvloeden voor dat gebeurt? Alles draait om snelheid en alertheid."
-
"Na Mobile First is het nu AI First"
Stefan Costeur, Digital Sales en Marketing Manager bij NMBS, legt uit welke rol Artificial Intelligence heeft in de digitale afdeling bij de NMBS.
-
"Elektronisch betalen wordt toegankelijker en innovatiever"
Julie Van Buylaere, Senior Manager bij PwC, legt uit wat de PSD2-betalingsrichtlijn inhoudt en wat de impact ervan op de consument is.
-
"Het grootste verschil tussen B2B en B2C Content Marketing is de context"
We stelden drie vragen aan Muriel Vandermeulen, Associate Director WearetheWords en spreker aan de UBA Academy, over het verschil tussen B2B en B2C Content Marketing.
-
Kristof Ampe vertelt ons het geheim achter het winnen van een APOY
"Geloven dat een merk het verschil kan maken en een belangrijke relatie kan ontwikkelen met de consument. En dat merken voor de maatschappij het verschil kunnen maken."
-
Drie vragen aan Philippe Wallez, ING, over Agile organisatie
"We stellen vast dat er in de recente evolutie in de markt steeds meer projecten gelanceerd worden en dat die steeds eenvoudiger, sneller en efficiënter worden." Interview met Philippe Wallez, lid van het Directiecomité van ING België en Voorzitter van UBA.
-
"Esports of competitief gamen is een mass market fenomeen aan het worden"
Stéphanie Röckmann, Director Content & Media bij Proximus, legt uit wat esports juist is en hoe dit door adverteerders kan ingezet worden.
-
Drie vragen aan Vincent Joye, AXA, over e-Reputation
Vincent Joye is Newsroom Manager en Reputation Ambassador bij AXA Belgium. Hij geeft ons de sleutels tot een goede online reputatie.
-
3 Vragen aan Stefan Venken, CMO Northern-Europe Vente-Exclusive.com
"Om nattevingerwerk wat betreft de voorkeuren van onze leden te vermijden, hebben we een duidelijke en directe communicatie met hen opgestart."
-
Isabelle Baele, Advertiser Personality 2005
"Deze erkenning heeft me verder gestimuleerd om nooit voor veiligheid te kiezen, maar wel om je buik te volgen en die intuïtie in te zetten op nieuwe ideeën."
-
Interview met Eric Spapens, Worldline, over elektronisch betalen
Het aantal elektronische betalingen in België blijft gestaag stijgen. Eric Spapens, Director Marketing Worldline Merchant Services, geeft antwoord op drie gerichte vragen.
-
Drie vragen over Targeted Advertising aan Joris Van Aken, Telenet
Targeted Advertising zit in de lift. Joris Van Aken, Digital Communication Lead bij Telenet, presenteert de huidige situatie van Targeted Advertising en verwachtingen voor de toekomst.
-
Drie vragen aan Peter Claes, Advertiser Personality 2010
"Marketing is een creatieve discipline, het gaat om het creëren van waarde. Voor uw consument, diegene die u het liefst moet zien. Voor uw aandeelhouder, maak er een erezaak van om met marketing voor hem of haar het verschil te maken"
-
Drie vragen aan Miguel Aguza, Advertiser Personality 2016
"Je werk wordt naar waarde geschat, en dat is verrijkend. Dat je dan plots verkozen wordt tot Advertiser Personality of the Year stimuleert je om een bepaald kwaliteitsniveau aan te houden."
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina