JCDecaux is wereldwijd marktleider in buitenreclame en stadsmeubilair, en bereikt relevante doelgroepen in ruim 80 landen. Met voor zijn sector toonaangevende expertise en oplossingen helpt JCDecaux merken zinvolle interactie en schaalbare merkcommunicatie te creëren met dagelijks ruim 890 miljoen consumenten wereldwijd. Sinds het prille begin houdt JCDecaux de blik stevig gericht op de toekomst bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten die nuttig zijn voor burgers, en die steden slimmer en aangenamer maken, op basis van reclame. Om trouw te blijven aan die visie, zetten we vol in op digitalisering en data development, en we laten ons daarvoor leiden door onze passie, onze creativiteit, een gevoel van dienstbaarheid en onze zin voor esthetiek en design.
De Belgisch-Luxemburgse dochter is al ruim 50 jaar de partner die u in contact brengt met uw reizende doelgroepen. We staan voor producten zoals bushokjes in de grote steden, grote billboards, digitale panelen in de luchthavens van Brussel en Luxemburg, de metrostations in Brussel, meer dan 30 winkelcentra en zo'n 100 Carrefour-winkels. Daarnaast beheren we de deelfietssystemen Villo! in Brussel, Li bia vélo in Namen en vel'OH in Luxemburg.
Dankzij onze omvangrijke expertise, ons ruime aanbod van buitenreclame en onze geavanceerde tools identificeren we de belangrijkste touchpoints zodat al uw campagnes de aandacht trekken van uw doelgroepen.
Onze papieren en digitale dragers maken volwaardig gebruik van de nieuwste en innovatieve planning-, inkoop- en datatechnologieën, waardoor u de beste resultaten voor uw merk realiseert.