Privacy and Data Protection to build trust in your brand
Training 24/7
Met behulp van deze video-opleidingen kan u waar en wanneer u wil bijleren over privacy.
Master Classes
Tijdens deze opleidingen leert u privacy en de mogelijkheden ervan beter te begrijpen.
Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.
News
-
Kantar identificeert twaalf mediatrends voor morgen
De Kantar 2020 Media Trends & Predictions beslaan een brede waaier van onderwerpen. Op basis van onderzoeken bij media-eigenaars en -uitgevers, reclamemerken en -agentschappen geeft Kantar een overzicht van de trends voor het komende jaar in bijna alle sectorcategorieën en markten over de hele wereld. Dit jaar telt de lijst 12 trends en voorspellingen opgedeeld in drie hoofdcategorieën: de technologische trends die het medialandschap veranderen; de plaatsen waar merken op een geloofwaardige manier aanwezig kunnen zijn; en de context en katalysatoren voor verandering.
-
Evoluties in regulering in 2019
Wat heeft de overheid in 2019 in petto voor merken en marketeers? UBA kijkt in zijn glazen bol en voorspelt enkele trends.
-
Kris Peeters lanceert "Fraud Prevention Month"
Vice-eersteminister en minister van consumenten Kris Peeters lanceert de Fraud Prevention Month, een jaarlijkse sensibiliseringscampagne tegen consumentenbedrog. Dit jaar staat de campagne in het teken van frauduleuze telefoontjes.
-
Welke rechten geeft GDPR aan de consument?
De GDPR-wetgeving geeft de consument nieuwe rechten. UBA zet ze voor u in alle duidelijkheid op een rijtje.
-
Connected Life 2017: vertrouwen in merken niet stabiel
De nieuwe editie van het Connected Life-onderzoek van Kantar TNS omvat alweer een hele reeks insights rond het vertrouwen van de consumenten in merken. De studie is opgebouwd rond vier thema’s: technologie, content, data en e-commerce.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- Volgende pagina