Privacy and Data Protection to build trust in your brand

Training 24/7

Met behulp van deze video-opleidingen kan u waar en wanneer u wil bijleren over privacy.

Introduction to data strategy

Introduction to data strategy

Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?

Lees meer
Customer data protection

Customer data protection

Hoe persoonsgegevens correct en wettelijk beheren?

Lees meer
Cookieless marketing

Cookieless marketing

Hoe doet u aan targeting en activatie in een cookieloze wereld?

Lees meer

Master Classes

Tijdens deze opleidingen leert u privacy en de mogelijkheden ervan beter te begrijpen.

Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.

News

  1. DSA_DMA_Internet Security.jpg

    Nieuwe beschermingsmaatregelen op digitale platforms

    door Anne-Laure de Hults, UBA Belgium
    • 15-11-22

    Op 16/11/2022, treedt de wet op de digitale dienstverlening (DSA) in werking. De DSA heeft tot doel onlinegebruikers te beschermen tegen illegale, schadelijke en gevaarlijke inhoud.

    Lees meer over "Nieuwe beschermingsmaatregelen op digitale platforms"
  2. twitter-garm.jpg

    GARM herinnert Twitter eraan zijn toezeggingen aan merken na te komen

    door WFA, World Federation of Advertisers
    • 15-11-22

    Global Alliance for Responsible Media verzoekt Twitter om gemaakte beloften inzake brand safety na te komen en toekomstige samenwerking verder te ontwikkelen.

    Lees meer over "GARM herinnert Twitter eraan zijn toezeggingen aan merken na te komen"
  3. Data-ethics-wfa.jpg

    Data Ethics is een prioriteit voor negen van de tien CMO's

    door WFA, World Federation of Advertisers
    • 18-10-22

    Nieuw onderzoek van de WFA bracht aan het licht dat CMO's zich wel willen toeleggen op de vragen die de consument zich stelt rond de wettelijkheid van datagestuurde marketing, maar dat de data en het digitale ecosysteem zo ingewikkeld zijn dat ze het moeilijk vinden om de juiste praktische maatregelen daaromtrent te treffen.

    Lees meer over "Data Ethics is een prioriteit voor negen van de tien CMO's"
  4. Screenshot 2021-09-09 at 11.13.17.png

    Google analyseert privacy 'say-do' gap bij consumenten

    door Media Marketing
    • 09-09-21

    Om marketeers te helpen om te gaan met de groeiende mate waarin consumenten zich online zorgen zeggen te maken over privacy en hen tegelijk te helpen digitaal matuur te worden, publiceerde Google twee uitgebreide rapporten.

    Lees meer over "Google analyseert privacy 'say-do' gap bij consumenten"
  5. cadenas

    De eerste trends van Apple's privacy-first aanpak

    door Zaki Lahbib, Expert Paid Media
    • 27-07-21

    Wanneer gebruikers op iPhone-toestellen wordt gevraagd of ze gevolgd willen worden, zegt de overgrote meerderheid nee. Dat baart adverteerders van Facebook Inc. zorgen. Zij verliezen de toegang tot een deel van hun meest waardevolle targeting-gegevens en hebben de effectiviteit van hun advertenties al zien afnemen, zo meldt Bloomberg.

    Lees meer over "De eerste trends van Apple's privacy-first aanpak"