-
7 vragen aan Aude Mayence, nieuwe Effie-juryvoorzitster
Dit jaar geeft Bénédicte Lobelle de fakkel van Effie-juryvoorzitster door aan Aude Mayence. Ze is Vice-President Marketing en Digital bij Delhaize, de retailer die zich de voorbije jaren ontpopt heeft tot een serial winner op de Effie Awards. Kom meer te weten over haar visie op het voorzitterschap en de Effies.
-
Zoektocht kandidaturen Belgian Marketing Awards gestart
Brussel, 13 februari 2023. De Belgian Marketing Awards van 2023 zijn afgetrapt. De organisatoren, ACC, BAM, BABM, BMMA, CUBE, UBA en UMA, zijn op zoek naar bedrijven en marketingpersoonlijkheden die dit afgelopen jaar een verdienstelijke bijdrage leverden aan het marketingvak. Zij kunnen zich zelf aanmelden of door anderen aangemeld worden.
Nominaties welkom tot 30 april.
-
Mooie groei van de UBA-community in 2022: 32 nieuwe leden
Maar liefst 32 bedrijven besloten afgelopen jaar om lid te worden van UBA. Dat brengt het aantal UBA-leden op 375 bedrijven met in totaal meer dan 7.000 medewerkers. Ontdek hieronder welke bedrijven nu lid zijn.
-
Welke events in 2023 mag u niet missen?
Noteer alvast de drie belangrijkste afspraken met UBA in uw agenda: UBA Trends Day, UBA Media Date en UBA Xmas Lunch.
-
2022, een jaar van innovaties
Het afgelopen jaar was een druk en succesvol jaar voor UBA. We hebben hard gewerkt aan het lanceren van enkele vernieuwingen waar we enorm trots op zijn. We lijsten graag de vernieuwingen even op en zijn vastbesloten om ook in de toekomst te blijven innoveren.
-
UBA verwelkomt 9 nieuwe leden: Jules Destrooper, Medina, Puratos, Smartbox, The Park Playground, Publicis Groupe, &Koo Groep, Publicis Groupe, Space en TBWA
De UBA community is sterk gegroeid de laatste maanden. We heten alle medewerkers van harte welkom. Lees verder om meer te weten over de nieuwe leden.
-
Een warme kerst voor 1.000 kansarmen
Dat een aantal mensen het in deze tijden moeilijk hebben, hoeven we u niet meer te vertellen.
Toch willen we in deze moeilijke tijden een UBA Xmas Lunch organiseren. We vinden het immers belangrijk dat iedereen binnen de sector elkaar kan blijven ontmoeten. -
UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: EPHEC, Henco Industries, Dentsu Belgium en Panpodia
Deze 4 bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Manutan, Spotify en Global Data Bank
Deze 3 bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
Anne-Laure de Hults vervoegt het UBA-team
Anne-Laure start bij UBA als Domain Strategy Lead. Ze wordt verantwoordelijk voor strategische projecten en zal zich specifiek toespitsen op thema’s zoals duurzaamheid, diversiteit & inclusie en privacy. -
3de editie van de Belgian Marketing Awards kondigt zich aan als een succes
Awards maken ook jury bekend.
Brussel, 15 juni 2022. Met 183 bedrijven en marketeers die genomineerd werden voor de Belgian Marketing Awards tekent de derde editie een eerste record op. Tegelijkertijd is ook de voltallige jury bekend. Let the games begin… -
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Le Pain Quotidien, Cofinimmo et Brasserie d'Orval
De UBA community verwelkomt 3 nieuwe adverteerders-leden. Welkom aan alle medewerkers!
-
Belgian Marketing Awards starten zoektocht naar kandidaten
De editie 2022 van de Belgian Marketing Awards is op gang geschoten. De organisatoren (de 7 toonaangevende marketingvakverenigingen van ons land) zijn op zoek naar bedrijven en marketingpersoonlijkheden. Zij kunnen zich zelf aanmelden of door anderen aangemeld worden.
-
UBA wint de President's Award van de WFA
Het eind 2021 gelanceerde aanbod 'Training 24/7' en 'Digital Bootcamp' is in de prijzen gevallen. De jaarlijkse President’s Awards van de WFA belonen initiatieven van landelijke sectorverenigingen die van grote waarde zijn gebleken voor het behartigen van de belangen van marketeers en het bijdragen aan de positieve verandering in de marketing en de samenleving.
-
UBA vervoegt organisatoren Belgian Marketing Awards
Voortaan werken alle marketingvakverenigingen samen voor de organisatie van de Belgian Marketing Awards. UBA vervoegt immers de initiatiefnemers. De Belgian Marketing Awards bekronen merken en marketeers die vanuit marketing de customer centric transformatie van bedrijven voeden en sturen.
-
UBA verwelkomt 5 nieuwe leden: Niko, Thomas More, Toneelhuis, Mediafin en Roularta
De UBA community is nu 3 nieuwe adverteerders-leden en 2 media expertiseleden rijker. Welkom aan alle medewerkers!
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Lifescan, Mora en OPPO
Deze 3 bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
Sylvie Vandevelde, itsme®, wordt vice-voorzitter van de Expert Community Data & Technology.
Als Chief Marketing Officer van itsme® zet Sylvie zich voortdurend in om het merk steviger in de markt te zetten en het belang van de digitale identiteit te bevorderen. Daarnaast trekt ze volop de kaart van digitale inclusie.
-
Een vraag over merkenrecht of copyright? Onze dienst Legal Line helpt u op weg
In samenwerking met de advocatenassociatie AdaStone bieden wij onze leden-adverteerders gratis eerstelijns juridisch advies.
-
UBA kijkt terug op scharnierjaar 2021
Onze blik staat al op de lente van 2022, maar toch kijken we even achterom. Ondanks het feit dat alles nog volop in het teken stond van Covid19, was dit voor UBA een jaar met veel vernieuwingen: een nieuw management team, inspirerende evenementen, een nieuw aanbod UBA Academy, Diversiteit, Inclusie & Duurzaamheid op de agenda en 370 leden voor wie we het allemaal doen.
-
Minder vergaderingen aan het eind van het jaar? Meer tijd om te leren!
Onze videotrainingen worden gegeven door de beste experts in de Marcom-sector. Ze zijn altijd beschikbaar, zodat u op uw eigen tempo kan leren.
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Matexi, Pairi Daiza en Pearle
Deze 3 bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
UBA Academy: 5 tips om het maximum uit het nieuwe aanbod te halen
UBA Academy breidt haar opleidingsaanbod uit met nieuwe formats en actuele content. Zo spelen we in op de meest uiteenlopende behoeften van merkenbouwers. Dit aanbod is toegankelijk voor alle medewerkers van de bij UBA aangesloten bedrijven.
-
Een vacature in uw bedrijf? UBA Job Line laat u toe om gratis vacatures te posten op de UBA Website
Op zoek naar getalenteerde marketing- of communicatiemedewerkers voor uw bedrijf? Plaats dan uw openstaande jobs op onze Job Line, en wie weet vindt u de perfecte kandidaat.
-
UBA Academy breidt aanbod uit met Training 24/7 en Digital Bootcamp
We kondigen met trots onze vernieuwde UBA Academy aan. De nieuwe formats en het verrijkte aanbod hebben als doel onze leden verder te ondersteunen in het verrijken van hun kennis en hun zoektocht naar efficiëntie en het verhogen van hun slagkracht als merkenbouwers.
-
UBA verwelkomt 7 nieuwe leden: e5, Naos, Recupel, Smart Games, Universiteit Antwerpen, Accenture en Liveramp
Deze 7 bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
UBA verwelkomt 5 nieuwe leden: Cardoen, Mylène, Multipharma, QLEVR en Tui Belgium
Deze vijf mooi merken hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten om te groeien en verder te bouwen aan hun merk. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe expertiseleden: IP Belgium, Numberly en RMB
De expertise van deze drie bedrijven zal ongetwijfeld bijdragen aan de verrijking van de UBA community. We heten alle medewerkers van harte welkom!
-
UBA lanceert nieuwe dienst 'Sustainability Line'
93% van de Belgen zeggen niets te geloven van wat bedrijven vertellen over duurzaamheid. Wat kan u daaraan doen? Hoe communiceert u helder en eerlijk over de duurzaamheidsstrategie van uw merk? UBA-leden kunnen beroep doen op onze nieuwe dienst 'Sustainability Line'.
-
Tim Colman, Proximus, wordt Vice-voorzitter van de Expert Community Content Marketing
Met een "Think Possible"-spirit & een klare blik op de toekomst gaat Tim Colman aan de slag voor de verdere ontwikkeling & evangelisering van Content Marketing.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 8
- Volgende pagina