-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Polestar en Too Good To Go
Het electrische automerk Polestar en de applicatie Too Good To Go, 2 merken die duurzaamheid hoog in hun vaandel dragen, kozen ervoor om zich aan te sluiten bij het UBA-ledennetwerk. Intussen tellen we 353 leden. Welkom aan alle medewerkers!
-
In welke media wordt het meest geïnvesteerd in België? Media Glance vertelt het u
Hoeveel euro werd er mijn sector gespendeerd aan media? En in welke media werd het meest/minst geïnvesteerd? Waarin investeren mijn concurrenten? Onze dienst Media Glance kan u inzicht geven in deze mediacijfers. Handige info voor uw management presentatie of om uw media strategie te staven.
Vertel ons wat u graag wilt weten en we zoeken het voor u op. Snel, handig en efficiënt. Enkel voor UBA-leden.
-
Chris Van Roey opnieuw verkozen als lid van het WFA Executive Committee
Tijdens de Algemene Vergadering van de WFA (World Federeation of Advertisers) werd het Executief Comité opnieuw samengesteld. Het Executief Comité bestaat uit senior marketeers en vertegenwoordigers van nationale adverteerdersverenigingen.
-
UBA lanceert een nieuwe dienst: UBA Care Line
UBA is er voor u, ook in moeilijke tijden. De sterke opmars van COVID-19 en de gevolgen ervan, hebben een grote impact op ons allemaal. We begrijpen maar al te goed dat het ook voor uw bedrijf op dit moment alle hens aan dek is om boven water te blijven.
-
COVID-19: Maatregelen UBA
Bij UBA volgden we de ontwikkelingen met betrekking tot het Corona-virus (Covid-19) op de voet.
In het licht van de beslissing van de federale overheid gisterenavond, zien wij ons genoodzaakt om alle activiteiten tot na de paasvakantie op te schorten. De deuren van ons kantoor en opleidingscentrum blijven tot en met die datum gesloten.
-
3 vragen aan Caroline Chabier, Vandemoortele
Caroline Chabier is de nieuwe voorzitter van de UBA Expert Community Research CMI. Naar aanleiding van dit voorzitterschap stelden we haar enkele vragen.
-
UBA verwelkomt Lava (Flandria) als nieuw lid
LAVA is de overkoepelende cooperatie van de Belgische groente- en fruit veilingen. Samen promoten ze Flandria groenten.
-
Draag samen met UBA uw steentje bij aan het “Agency Contract” voor creatieve bureaus en mediabureaus
In 2019, publiceerden we de eerste gezamenlijke gedragscode voor bureauselecties, samen met de drie representatieve beroepsverenigingen: UBA, ACC en UMA.
-
UBA Trends Day verplaatst naar 17 september
Naar aanleiding van de beslissing van de regering rond Covid-19 delen we u mee dat we tot onze spijt genoodzaakt zijn om de UBA Trends Day van 26 maart te verplaatsen naar 17 september 2020.
-
Wist u dat u deze praktische gidsen gratis kan downloaden? Voordeel exclusief voor UBA-leden
Als UBA-lid kan u gratis gebruik maken van onze praktische gidsen en guidelines. We behandelen hierin uiteenlopende onderwerpen zoals strategie, briefing, agentschapsrelatie en media...
-
Benieuwd hoe u dit jaar een Effie Award in de wacht kan slepen?
Omwille van het coronavirus wordt de Effie Info Class van 20/03/20 verplaatst naar een latere datum. Meer info volgt asap.
De Effie Info Class in het najaar gemist en toch interesse om een Effie Case in te dienen? De deadline voor registratie van de cases voor de editie nadert met rasse schreden. Twijfelt u nog? Juryleden en ex-winnaars trekken u graag over de streep en focussen daarbij op het belang van de touchpointstrategie. Afspraak voor de gratis Effie Info Class.
-
Ga samen met Ann Handley op de rem staan
‘Slow is the new fast’, dat is de filosofie van Ann Handley. Een internationale goeroe die dit jaar terug te vinden is in de Speakers corner op de UBA Trends Day. Tijdens een ‘deep dive’ sessie beantwoordt ze iedere vraag die op haar af komt.
-
UBA. Taking brands further. Much further.
Elke dag vecht u om uw merken te doen groeien. Om ze te onderscheiden van de concurrentie. Hoeveel sterker zou u niet staan als u daarbij op trouwe bondgenoten kon rekenen?
-
UBA wedstrijd: win duotickets voor BATIBOUW
Maak als lid van UBA kans op één van de 14 duotickets voor BATIBOUW. De bouwbeurs gaat door van 29 februari tot 8 maart in Brussels Expo.
-
Ontmoet Niels Vermylen (Viessmann), de nieuwe vice-voorzitter van de Expert Community Omnichannel & Sales
Niels Vermylen is Marketing & Communications Manager bij Viessmann Belgium. Viessmann is een Duits familiebedrijf en wereldwijd het grootste merk in de productie en commercialisatie van verwarmingsoplossingen.
-
Aldi, FirstFloor en Torfs worden lid van UBA
Het doet ons plezier om in januari 3 nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen in het UBA-netwerk en we wensen alle medewerkers van harte welkom.
-
Zaki Lahbib vervoegt het UBA-team
Zaki Lahbib is op 13 januari 2020 bij UBA gestart als Media Manager. Zaki vervangt Karim Debbah die nu aan de slag is bij Mediacom.
-
Deze events wilt u niet missen dit jaar
Noteer alvast de data van onze voornaamste evenementen in uw agenda 2020.
-
De UBA community telt vandaag 347 leden
In januari maken we even snel de som van het aantal leden dat toetrad tot de UBA-community: 33 bedrijven beslisten in 2019 om lid te worden en te genieten van het uitgebreide pakket aan voordelen dat ze met het hele bedrijf kunnen genieten.
-
Ontdek de nieuwe Master Classes voor de eerste helft van 2020
Om u nog beter te begeleiden in de snel veranderende marketing- en communicatiewereld organiseert UBA Academy 8 nieuwe Master Classes. We lijsten ze hieronder graag even op.
-
UBA wedstrijd: Win duotickets voor de avant-première van Warner Bros' film 'Just Mercy'
Dankzij Warner Bros maakt u als lid van UBA kans op een duoticket voor de avant-première van hun nieuwste film ‘Just Mercy’.
-
Kia en Ava worden lid van UBA
Het doet ons plezier om in december opnieuw 2 nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen in het UBA-netwerk en we wensen alle medewerkers van harte welkom.
-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Ichoosr en Lyreco
Het doet ons plezier om opnieuw 2 nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen in het UBA-netwerk en we wensen alle medewerkers van harte welkom.
iChoosr is een onafhankelijke organisator van groepsaankopen.
Lyreco is wereldwijd verdeler van kantoorbenodigdheden. Van oorsprong is Lyreco een Frans bedrijf, maar vandaag aanwezig in 42 landen.
-
Het opleidingsaanbod 2020 van UBA Academy staat online
Marketing Technology, Strategy & Branding, Content Marketing, Omnichannel & Sales... uw vakgebied is voortdurend in beweging. Als u resultaten wilt blijven boeken, moet u mee zijn met de nieuwste inzichten.
-
UBA. Taking brands further. Much further.
Elke dag vecht u om uw merken te doen groeien. Om ze te onderscheiden van de concurrentie. Hoeveel sterker zou u niet staan als u daarbij op trouwe bondgenoten kon rekenen?
-
UBA-wedstrijd: Win familietickets voor de Samson & Gert afscheidsshow van 5 januari 2020
Als lid van UBA kan u naar de allerlaatste tour van Samson & Gert. De afscheidsshow gaat door op 5 januari 2020 om 14.00 in het Studio 100 Pop-Up Theater in Puurs.
-
UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: Cake, GoodLife Foods, Special Olympics en Warner Bros
We zijn verheugd deze 4 bedrijven te mogen verwelkomen in het UBA-netwerk en wensen alle medewerkers van harte welkom.
-
Tatjana Raman, bpost, wordt Vice-voorzitter van de Expert Community Content Marketing Expert
Haar energie, expertise en passie zijn belangrijke troeven die UBA zullen helpen bij de ontwikkeling van het vakgebied Content Marketing. Een bloeiende activiteit voor merken en adverteerders.
-
UBA Wedstrijd: win duo VIP tickets voor KAA Gent - Club Brugge
UBA schenkt duo VIP-tickets voor de Jupiler Pro League match KAA Gent - Club Brugge weg aan 6 van haar leden. Deze topmatch gaat door op 22 december in de Ghelamco Arena in Gent
-
UBA verwelkomt 4 nieuwe leden: De Kringloopwinkel, Indeed, Manutti en Wallonië België Toerisme
De Kringloopwinkel werkt hard aan een duurzame wereld. Door gebruikte spullen een tweede leven te geven, dragen we samen zorg voor het milieu en creëren we sociale tewerkstelling.
Indeed is de nummer 1 vacature site ter wereld met meer dan 250 miljoen unieke bezoekers elke maand.
Al bijna twee decennia richt Manutti zich op het ontwerp en de creatie van luxe tuinmeubilair dat net zo onderscheidend is als onze klanten.
Wallonië België Toerisme wil u laten kennismaken met de vele rijkdommen in het zuiden van België.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Volgende pagina