-
Ook UBA deed mee met YOUCA-dag
Meer dan 15.000 Vlaamse en Brusselse jongeren engageren zich om vandaag te gaan werken voor een bedrijf. UBA verwelkomde op 17 oktober 6de jaars studente Chenoa Koekoekx uit Het College te Vilvoorde om zo haar loon door te storten voor het goede doel in Guinee.
-
UBA wedstrijd: win duotickets voor dé decobeurs COCOON
Naar goede gewoonte geeft UBA 50 duotickets weg voor COCOON, de grootste woon- en interieurbeurs van België, met klinkende namen uit de wereld van design, meubels, textiel, (tafel)decoratie en tuin. Dit jaar gaat de beurs van start met de avant-première op 14 november en loopt tot en met maandag 18 november in de paleizen 4 en 8 van Brussels Expo.
-
Expertise en verbondenheid als efficiëntie booster
Philippe Wallez, Voorzitter van UBA, vertelt welke ambities UBA koestert voor de toekomt en belicht de relevantie van UBA voor merken en adverteerders die willen blijven evolueren en succesvol willen zijn.
-
U kent onze opleidingen en expert communities, maar kent u ook de andere ledenvoordelen?
Als lid van UBA kent u vast onze ‘klassiekers’: de UBA Trends Day, de UBA Summer BBQ, de opleidingen van UBA Academy etc. Maar we hebben voor u ook een aantal ‘eerstelijndiensten' die u snel en handig op weg kunnen zetten. Deze diensten worden verzameld onder UBA Care.
-
Effie Gold Award voor Special Olympics en Telenet
Op de ceremonie van de prestigieuze Effie Awards – die dit jaar hun 30ste verjaardag vierden – vielen 14 cases in de prijzen. Daaronder maar liefst 4 Silver (voor Delhaize, De Standaard, Jupiler en Ketnet). Twee cases kregen een Gold: Special Olympics en Telenet.
-
UBA wedstrijd: win een gezinsticket voor de Studio100 Nachtwacht show
UBA geeft 12 van haar leden de kans om een gezinsticket te winnen voor de Nachtwacht Show "Het Vervloekte Perkament" van 1 november in Gent.
-
Nomineer uw kandidaat voor Advertiser Personality of the Year 2019
De Advertiser Personality of the Year award bekroont elk jaar een adverteerder die als rolmodel kan dienen vanwege zijn/haar professionaliteit, durf en bijdrage tot het reclamevak.
-
UBA Summer BBQ 2019 in beeld
De UBA Summer BBQ 2019 kende een grote opkomst en we zagen alvast veel blije gezichten.
-
Gerd De Kee aan boord bij UBA
Vanaf 2 september versterkt Gerd het UBA-team als Expert Strategy & Branding. Het domein 'Strategy & Branding' is één van de 12 expertise domeinen waarrond UBA werkt.
-
UBA start met een maandelijkse nieuwsbrief voor de communicatiesector
In de voorbije 10 jaar heeft UBA een rijk aanbod aan activiteiten en -diensten voor leden uitgebouwd. Deze strategie heeft zijn vruchten afgeworpen: de UBA-ledencommunity kent een sterke groei en telt vandaag 332 bedrijven met meer dan 7.000 marketeers, communicatie- en sales professionals.
-
UBA en WE MEDIA lanceren Digital Ad Trust Belgium
De Belgische federaties UBA (adverteerders) en WE MEDIA (uitgevers) hebben intensief samengewerkt en lanceren vandaag Digital Ad Trust Belgium, een kwaliteitslabel voor Belgische websites. Hiermee willen ze de kwaliteitsnormen voor digitale campagnes verhogen en zo ook het vertrouwen met de consument en tussen de verschillende spelers op de advertentiemarkt versterken.
-
UBA wedstrijd: duotickets voor de Nacht van de Verbeelding
Op vrijdagavond 4 oktober vindt de eerste editie van de Nacht van de Verbeelding plaats in Gent. Dit evenement, georganiseerd door Gent Festival van Vlaanderen, belooft een nacht vol visionaire kunstwerken, klanken, installaties, en choreografieën te worden. Exclusief voor onze leden schenkt UBA 7 duotickets weg.
-
Bekaert, Lineas en Upgrade Estate worden lid van UBA
Bekaert is wereldmarkt- en technologisch leider in staaldraadtransformatie en deklaagtechnologieën. Bekaert werd opgericht in 1880 en is een globale onderneming die wereldwijd circa 30 000 medewerkers telt.
Lineas een van de grootste particuliere spoorvracht operatoren van Europa met hoofdkantoor in Brussel en coördineert operaties in heel Europa. Lineas streeft ernaar om industriële bedrijven te overtuigen hun goederenvervoer te verschuiven van de weg naar het spoor.
Upgrade Estate realiseert en beheert huisvesting voor studenten en young professionals en speelt in op de noden van deze doelgroepen. Upgrade Estate biedt convenience voor huurder en investeerder.
-
Lilliputiens en MuseumPassMusées worden lid van UBA
Lilliputiens, het verhaal van een op en top Belgische passie, werd in 1995 opgericht door twee vriendinnen. Het merk heeft van stoffen speelgoed zijn stokpaardje gemaakt. Lilliputiens is aanwezig in België, Frankrijk, Noord-Europa en Azië.
Met de MuseumPass bezoekt u een jaar lang alle deelnemende Belgische musea. Wanneer en zo vaak u wilt, voor maar €50.
-
UBA Academy: ontdek het opleidingsprogramma van dit najaar
Marketing Technology, Strategy & Branding, Content Marketing, Omnichannel & Sales... uw vakgebied is voortdurend in beweging. Als u resultaten wilt blijven boeken, moet u mee zijn met de nieuwste inzichten.
-
Midas wordt lid van UBA: Welkom!
Midas is de wereldleider in snelle autoherstellingen, met activiteiten in 5 continenten en een wereldwijd netwerk van garages, waarvan 672 in Europa.
-
UBA partner van UN Women 'Unstereotype Alliance'
New York, 5 juni 2019 - Op de hoofdzetel van de United Nations in New York werd UBA officieel als partner aanvaard van de 'Unstereotype Alliance'.
-
"Chris Burggraeve schreef een boek naar mijn hart", zegt Fons Van Dyck
Het laatste boek van Chris Burggraeve, voormalig wereldwijd CMO van AB InBev, heeft als titel: “Marketing is Finance is Business”. Daarin verdedigt hij de stelling dat marketing veel meer is dan mooie plaatjes of technologische hoogstandjes.
-
Een nieuwe collega aan boord? Hoe kan hij of zij ook genieten van de voordelen van UBA?
Uw bedrijf is lid van UBA. Dat wil zeggen dat alle medewerkers de voordelen kunnen genieten, ook wie onlangs het team vervoegd heeft. Nieuwe medewerkers kunnen heel eenvoudig zelf een account creëeren op de UBA-website. -
Proficiat aan Antoine Collard (Belgian Paralympic Committee) en Yade Truijens (Bebat)
Ze behaalden het diploma van de UBA Academy “The Principles of Communication”.
-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: hub.brussels en Projective
hub.brussels is het Brussels Agentschap voor de Ondersteuning van het Bedrijfsleven. Hub.brussels ondersteunt de ontwikkeling en internationalisering van Brusselse ondernemingen en handelszaken en het aantrekken van buitenlandse investeringen naar Brussel.
Projective is een internationaal consultancy bedrijf dat financiële instellingen coacht en helpt bij projecten en veranderingstrajecten.
-
Wenst u advies bij de selectie van uw bureaus? Ontdek onze nieuwe dienst
UBA Pitch Line adviseert u over de selectie van een creatief en/of mediabureau.
-
Wilt u deelnemen aan onze werkgroep over de rol van het CIM?
Welke rol moet het CIM spelen? U krijgt nu de kans om mee te helpen bij het bepalen van deze rol. Er zijn nl recentelijk enkele nieuwe vertegenwoordigers van adverteerders aangesteld om te zetelen in verschillende comités van het CIM. Een ideale gelegenheid om uw stem te laten horen.
-
Cassis/Paprika wordt lid van UBA
We zijn verheugd de modemerken Cassis en Paprika te mogen verwelkomen in het UBA-netwerk en wensen alle medewerkers van harte welkom. Benieuwd welke bedrijven er nog lid zijn van UBA? Bekijk hier de lijst van meer dan 332 lidbedrijven.
-
Bancontact Payconiq Company wordt lid van UBA
Met de Bancontact-kaart en Payconiq by Bancontact-app biedt het bedrijf een gebruiksvriendelijke betaaloplossing geschikt voor elk moment van de dag. Cashloze betaaloplossingen doen evolueren in het kader van een sterke Belgische verankering, - doorslaggevend voor de bloei van onze economie - dat is de grote uitdaging van het bedrijf.
-
Chris Van Roey opnieuw verkozen als lid van het WFA Executief Comité
Tijdens de jaarlijkse Algemene Vergadering van de WFA (World Federation of Advertisers) in Lissabon werd het Executief Comité 2019-2020 samengesteld. Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer Mastercard en ‘Global Marketer of the Year 2018’ werd verkozen als voorzitter voor een mandaat van 3 jaar. Chris Van Roey, CEO UBA, werd herverkozen als lid van het WFA Executive Committee.
-
Record aantal deelnemers voor de UBA Trends Day 2019: bekijk hier het verslag en download de presentaties
Op de UBA Trends Day van donderdag 21 maart gaven 9 topsprekers hun visie op de trends van morgen binnen het brede domein van communicatie, consumer insights, merken en media. Hieronder kan u de voornaamste boodschappen lezen en de indrukken herbeleven via de presentaties van de sprekers, de foto's van het event en de artikels op sociale media. We telden een record aantal van 1.515 inschrijvingen.
-
We verwelkomen 4 nieuwe leden: Architas, Cevora, Eiffage en Werner & Mertz
- Architas concentreert zich op de zoektocht naar en de analyse van externe fondsen en de ontwikkeling van eenvoudige en geïntegreerde beleggingsoplossingen. Ze staat in voor de selectie van externe fondsen binnen de AXA groep in Europa en beheert meer dan 43 miljard euro.
- Cevora is dé learning & development partner van 440.000 bedienden en 55.000 bedrijven. Cevora helpt bedienden om zich voor te bereiden op de beroepen van morgen. En om hun talenten te ontwikkelen, zodat de bedrijven veerkrachtig blijven.
- De groep Eiffage, die deel uitmaakt van de top 3 van Europese leiders in de bouw en concessies, financiert, ontwerpt, realiseert, exploiteert en onderhoudt gebouwen, terreinen en infrastructuren over de hele wereld.
- Werner & Mertz is een Duits familiebedrijf dat zichzelf positioneert als een innovatief en pionier bedrijf op de markt van ecologische schoonmaakproducten. Het merk Frosch biedt een geheel gamma aan van alternatieve producten voor het huishouden met respect voor het milieu en de gezondheid, en met flessen die gemaakt zijn met 100% gerecycleerd (en recycleerbaar) plastic.
-
We verwelkomen 4 nieuwe leden: Bricks & Leasure, Legrand Group, Studio 100 en Visit.brussels
- Bricks & Leasure is een vastgoed project ontwikkelaar met meer dan 40 jaar ervaring.
- Legrand Legrand Group werkt wereldwijd en is specialist voor de elektrische en digitale infrastructuur in een gebouw.
- Studio 100 is het productiehuis van o.a. K3, Mega Mindy, Samson & Gert, Piet Piraat, Kabouter Plop, Bumba, ROX, Ghost Rockers,...
- Visit.brussels is het Brussels Agentschap voor Toerisme en wil Brussel lokaal en internationaal profileren als de hoofdstad van 500 miljoen Europeanen.
-
Neem deel aan onze wedstrijd en ga gratis naar Batibouw
Dankzij onze samenwerking met Fisa, kunnen we 24 UBA-leden gelukkig maken met een gratis duoticket voor Batibouw, de grootste Belgische beurs voor Bouw, Renovatie en Inrichting,
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- ...
- 8
- Volgende pagina