-
Proficiat aan Stijn Vermeulen (BMW), Marijke Van Gucht (Credendo) en de 5 andere nieuwe gediplomeerden
Ze behaalden het diploma van de UBA Academy “The Principles of Communication”.
-
Chris Van Roey opnieuw verkozen als lid van het WFA Executive Committee
Tijdens de Algemene Vergadering van de WFA (World Federeation of Advertisers) werd het Executief Comité opnieuw samengesteld. Het Executief Comité bestaat uit senior marketers en vertegenwoordigers van nationale adverteerdersverenigingen.
-
UBA verwelkomt TUI als nieuw lid
TUI vervoegde onlangs het UBA-leden netwerk.
-
UBA verwelkomt Fednot als nieuw lid
Fednot vervoegde onlangs het UBA-leden netwerk.
-
Effie Awards Ceremony 2018: 27 september – save the date!
Schrijf u in voor het Effie Awards Belgium Effectiveness Forum en de daaropvolgende prijsuitreiking, waarbij de beste inspanningen van het voorbije jaar op het vlak van efficiënte marketingcommunicatie in de bloemetjes worden gezet.
-
Vijf gratis kaarten voor het debat over de toekomst en evoluties van Out-of-Home
Na het succes van vorig jaar (meer dan 100 deelnemers) organiseren Outsight en MM opnieuw een debat over de laatste evoluties in Out-of-Home en de toekomst van het medium, en dit in het gezelschap van een gespecialiseerd panel (bureaus, media en adverteerders).
-
Nieuwe CMC cyclus van start in september
Wilt u een jong marketingtalent in uw bedrijf een duwtje in de rug geven? Hem of haar helpen om het beste van zichzelf te geven?
-
Minister van Media Sven Gatz vraagt samenwerking van alle actoren op UBA CEO Breakfast
Vanmorgen was Royal Sporting Club Anderlecht, UBA-lid, gastheer voor het UBA CEO Breakfast. De Raad van Bestuur van UBA verwelkomde er 130 CEO’s en marketing-/communicatie-directeurs van UBA-leden en CEO’s van media-uitgevers. Tijdens het ‘voetballers-ontbijt’ konden de deelnemers in een ontspannen sfeer interessante contacten maken en informatie uit de eerste hand delen. Philippe Wallez, voorzitter UBA, Jo Van Biesbroeck, GM operations RSCA, en David Steegen, Head of Communication RSCA, verwelkomden de gasten.
-
UBA verwelkomt Quintessence Group als nieuw lid
Quintessence Group vervoegde onlangs het UBA-leden netwerk.
-
UBA verwelkomt PUBLIQ als nieuw lid
PUBLIQ heeft zich onlangs aangesloten bij het UBA-leden netwerk.
-
UBA Jaarverslag 2017 met overzicht van de media investeringen
Ontdek het UBA Jaarverslag met overzicht van de media investeringen in België in 2017
-
Ontdek onze UBA Summer Workshops 2018
De zomer is ideaal om eens dieper in te spelen op een bepaald kennisdomein, en dit tijdens 1 of 2 dagen. Zo leert u vandaag de vaardigheden om klaar te zijn voor morgen.
-
Philippe Wallez herverkozen als voorzitter UBA
Op 22 februari organiseerde UBA haar jaarlijkse Algemene Vergadering. Mia Venken, COO, gaf er een overzicht van de UBA activiteiten in 2017. Eric Spaepens, lid van het Comité van Intern Toezicht, presenteerde de financiële resultaten. Ook het budget 2018 werd aan de AV ter goedkeuring voorgelegd.
-
Vijf gratis kaarten voor Creativity vs Reality, een initiatief van Creative Belgium op 29/3/18
Creative Belgium heeft als missie Belgische creativiteit voor merken te erkennen, te belonen en te promoten. Met deze avond willen we de waarde van creativiteit voor merken benadrukken. Het is van cruciaal belang dat de creatieve industrie sterk werk voor sterke merken blijft verderzetten. Daarom hebben we er een aantal uitgenodigd: Ikea, Klara, Lidl en Telenet. Samen met hun Creative Director komen ze praten over wat hen stimuleert om te blijven streven naar een straffere toekomst voor hun merk, een toekomst waarin creativiteit belangrijk is.
-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Belgian Cycling Factory en Renewi
Belgian Cycling Factory en Renewi hebben zich onlangs aangesloten bij het UBA-leden netwerk.
We heten alle medewerkers van harte welkom.
-
Effie: Mira De Maeyer neemt de fakkel over van Ignace Heyman
De leden van de jury van de Effie Awards 2018, vanaf dit jaar onder voorzitterschap van Mira De Maeyer, zijn bekend. Met Alex Thoré, Valérie Molitor en Peter Ampe krijgen zowel de afgevaardigden van adverteerders als creatieve bureaus nieuw bloed.
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Fagron, Total Gas & Power en van Haren Schoenen
Fagron, Total Gas & Power en van Haren Schoenen hebben zich onlangs aangesloten bij het UBA-leden netwerk.
-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Bridgestone en Van Lanschot
Bridgestone en Van Lanschot hebben zich onlangs aangesloten bij het UBA-leden netwerk.
-
Een gesprek met Anne-Sophie Vilain over UBA Academy
De UBA Academy draait goed. Het opleidingsprogramma van de Unie der Belgische Adverteerders kreeg niet voor niets de WFA President’s Award 2013 for industry Leadership.
2017 was een recordjaar, maar de ambitie van de drijvende krachten achter de Academy - Anne-Sophie Vilain en Joanne Reyners, respectievelijk Training Manager en Training Coordinator – is om “het minstens even goed te doen” in 2018. Dat doel willen ze bereiken met een nieuw programma waarop zomaar even 23 nieuwe onderwerpen prijken. Globaal is meer dan een derde van de Master Classes voortaan gewijd aan de nieuwe kennis vereist door de digitale transformatie.
Een gesprek met Anne-Sophie Vilain.
-
UBA verwelkomt Brussels Airlines en UCLL als nieuwe leden
Brussels Airlinesen UCLL hebben zich onlangs aangesloten bij het UBA-leden netwerk.
-
Schrijf snel in voor onze opleidingen in januari
Agency Selection 24/01 – Branding Constellations 25/01 – Judging Creativity 30/01...
-
UBA Academy: programma 2018
Uw vakgebied is voortdurend in beweging. Als u resultaten wilt blijven boeken, is het onmisbaar om mee te zijn met de laatste trends en nieuwe tools in gebruik te nemen.
-
Laatste plaatsen! Een jong marketingtalent een duwtje in de rug geven?
Wilt u een jong marketingtalent in uw bedrijf een duwtje in de rug geven? Hem of haar helpen om het beste van zichzelf te geven? Dat kan. Dankzij het “Communication Management College”, de fel geprezen opleidingscyclus en speerpunt van UBA Academy. Het Communication Management College is een communicatieopleiding van topniveau.
-
Een succesvol jaar 2017 voor UBA Academy!
UBA Academy kan terugblikken op een succesvol jaar 2017.
-
UBA wenst u een excellent 2018
2017 was voor UBA het jaar van grote vernieuwingen. Inspireren, beïnvloeden, faciliteren en verbinden zijn onze sleutelwoorden. Onze vereniging positioneerde zich als dynamische ‘stem van de adverteerder’ in belangrijke dossiers en verleende aan de 310 actieve lidbedrijven een uitgebreide dienstverlening.
-
De Expert Communities van UBA – Wie zijn de voorzitters?
In onze vorige artikels analyseerden we de Expert Communities, hun thema's en hun manier van werken. Vandaag zetten we de bezielers van al die community's in de schijnwerpers.
-
UBA XMas lunch: Ontdek de foto’s
We telden meer dan 1400 aanwezigen op de UBA Xmas Lunch, een mooie opkomst dus en ook veel blije gezichten.
-
Lies Eeckman Advertiser Personality of the Year 2017
De jury van de Advertiser Personality of the Year 2017 heeft Lies Eeckman, marketingdirecteur bij Continental Foods, uitgeroepen tot winnaar. Lies Eeckman werd gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. De shortlist voor deze vijftiende editie bestond naast Lies Eeckman uit Zehra Sayin, ceo van Special Olympics Belgium, Alex Thoré, directeur CRM, branding & communication bij Proximus en David Willems, tot deze maand marketingdirecteur bij Toyota & Lexus.
-
UBA breidt aanbod voor leden nu ook uit naar Sales
Gezien de groeiende integratie tussen Sales en Marketing kiest UBA ervoor om voortaan ook inspiratie te bieden rond Sales. Voor de implementatie van deze strategische keuze gaat UBA een partnership aan met de Sales Management Associatie (SMA).
-
De Expert Communities van UBA: hoe op de hoogte blijven?
U wil graag zonder omwegen naar het nieuws en de ontwikkelingen in het vak die ú aanbelangen? Heel eenvoudig: personaliseer nu uw interessedomeinen en ontvang content op maat via uw My UBA profiel.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- Volgende pagina