Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. Met wie moet je je vandaag identificeren? 

    • Media
  2. wo 8 mei 13:30 - 17:00

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op?

    • Brand Strategy
  3. Hoe bepaal ik mijn content marketing strategy?

    • Brand Strategy
  4. Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    • Research & Insights
  5. do 25 apr 13:15 - 17:00

    Hoe genereer ik meer websiteverkeer met Growth Hacking?

    • Content
  6. wo 24 apr 13:15 - 17:00

    Hoe sluit ik een efficiënt sponsorcontract af dat mijn merk ten goede komt?

    • Agency
  7. Hoe kan ik mijn business digital proof maken?

    • Brand Strategy
  8. Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    • Employer branding
    • Skills
  9. di 2 apr 13:15 - 17:00

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    • Employer branding
    • Skills
  10. GDPR: Waar staan we nu & waar gaan we naartoe? Een gids voor risicobeheer en conformiteit voor adverteerders.

    • Privacy
  11. wo 27 mrt 13:15 - 17:00

    Hoe succesvol onderhandelen met de bureaus, de andere partners en de interne belanghebbenden van de organisatie?

    • Agency
    • E-commerce & Sales
    • Skills
  12. Hoe kunt u uw voordeel doen met artificiële intelligentie en inzicht verwerven in AI-concepten zodat u met kennis van zaken kunt discussiëren met AI-experts?

    • Data & Technology
  13. Hoe kraak ik de Sales Management codes?

    • E-commerce & Sales
  14. Uw sales optimaliseren? Geef meer aandacht aan cultuur i.p.v. strategie

    • E-commerce & Sales
  15. Hoe kunt u uw voordeel doen met artificiële intelligentie en inzicht verwerven in AI-concepten zodat u met kennis van zaken kunt discussiëren met AI-experts?

    • Data & Technology
  16. di 19 mrt 13:15 - 17:00

    Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken?

    • Media
    • Agency
  17. vr 15 mrt 13:15 - 17:00

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling terwijl ik tegelijk een goede professionele relatie uitbouw?


    • Agency
    • E-commerce & Sales
    • Skills
  18. di 12 mrt 13:15 - 17:00

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    • Media
    • Research & Insights
  19. vr 1 mrt 13:30 - 17:00

    Hoe brief ik een evenementenbureau?

    • Agency
    • Sponsoring & Events
  20. wo 27 feb 13:15 - 17:00

    Hoe benader ik de grootste groeimarkt van ons land?

  21. di 26 feb 13:30 - 17:00

    Wat zijn de opportuniteiten en grenzen van de digitale markt? Basisbegrippen

    • Media
  22. vr 22 feb 13:15 - 17:00

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    • Skills
  23. do 21 feb 13:15 - 17:00

    Hoe geef ik een goede briefing?

    • Agency
  24. wo 20 feb 13:15 - 17:00

    Hoe kan ik een digitale campagne monitoren?

    • Media
    • Research & Insights
  25. Hoe creëer ik een ecosysteem tussen de verschillende bureaus dat waarde toevoegt?

    • Agency