Afgelopen Master Classes

  1. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  2. wo 18 okt 13:45 - 17:30

    Hoe verfijn ik mijn storytelling skills en vertaal ik ze naar een transmediaal verhaal? 

    • Skills
  3. di 17 okt 13:45 - 17:30

    Hoe introduceer ik marketing automation in mijn bedrijf, zonder de valkuilen?

    • Data & Technology
  4. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  5. Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn B2B contentstrategie verbeteren?

    • B2B
  6. Hoe verhoog ik het conversiepercentage van mijn website via een positieve gebruikerservaring?

    • Content
  7. do 5 okt 13:45 - 17:30

    Hoe maak ik van mijn newsletters en e-mailings een succes?

    • Content
  8. Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  9. wo 4 okt 13:45 - 17:30

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    • Research & Insights
  10. di 3 okt 13:45 - 17:30

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  11. vr 29 sep 13:45 - 17:30

    Hoe kan een bedrijf een sterker merk worden van binnenuit?

    • Employer branding
  12. General Data Protection Regulation (“GDPR”) : Bent u in orde ?

    • Privacy
  13. wo 27 sep 13:45 - 17:30

    Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn communicatie campagne verbeteren?

    • B2B
  14. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    • Brand Strategy
  15. vr 22 sep 13:45 - 17:30

    Hoe introduceer ik marketing automation in mijn bedrijf, zonder de valkuilen?

    • Data & Technology
  16. di 19 sep 13:45 - 17:30

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy