Afgelopen Master Classes

  1. Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn B2B contentstrategie verbeteren?

    • B2B
  2. Hoe kunt u uw voordeel doen met artificiële intelligentie en inzicht verwerven in AI-concepten zodat u met kennis van zaken kunt discussiëren met AI-experts?

    • Data & Technology
  3. Hoe brief ik een Content Marketing bureau omtrent strategie en campagne?

    • Content
  4. Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    • Research & Insights
  5. Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  6. Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  7. do 15 nov 13:15 - 17:00

    Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

    • Skills
  8. Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    • Agency
  9. di 13 nov 13:15 - 17:00

    Hoe meet ik de ROI van mijn deelname aan een event?

    • Sponsoring & Events
  10. Hoe kunt u uw voordeel doen met artificiële intelligentie en inzicht verwerven in AI-concepten zodat u met kennis van zaken kunt discussiëren met AI-experts?

    • Data & Technology
  11. vr 26 okt 13:15 - 17:00

    Hoe verfijn ik mijn storytelling skills en vertaal ik ze naar een transmediaal verhaal? 

    • Skills
  12. do 25 okt 13:15 - 17:00

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  13. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  14. Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    • Skills
  15. ma 22 okt 13:15 - 17:00

    Social Media & Content Marketing: hoe kunnen we echt waarde creëren uit social content?

    • Content
  16. vr 19 okt 13:15 - 17:00

    Hoe begin ik aan marketing automation?

    • Data & Technology
  17. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  18. wo 17 okt 13:15 - 17:00

    Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    • Data & Technology
  19. di 16 okt 13:15 - 17:00

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  20. Wat kan ik echt verwachten van programmatisch adverteren?

    • Media
  21. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  22. do 11 okt 13:15 - 17:00

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  23. Hoe zorg ik voor een maximale impact van in-store communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  24. Hoe kan ik mijn omnichannel aanpak optimaliseren?

    • E-commerce & Sales
  25. vr 28 sep 13:15 - 17:00

    Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn communicatie campagne verbeteren?

    • B2B