Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. di 21 nov 09:30 - 12:30

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling? 

    Taal: Dutch
    • Skills
  2. 70 jaar marketingkennis gecondenseerd in 5 tips voor
    baanbrekende resultaten

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Media
    • Research & Insights
    • Brand Strategy
    • Agency
  3. vr 10 nov 09:30 - 12:30

    Wat zijn de kansen en best practices voor merken?

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Media
  4. Hoe duurzaam gedrag creëren?

    Taal: English
    • Brand Strategy
    • B2B
    • Sustainability
  5. wo 8 nov 09:30 - 13:00

    Hoe speelt u als marketeer mee in de wereld van E-logistics?

    Taal: English
    • E-commerce & Sales
  6. di 7 nov 13:30 - 17:00

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    Taal: Dutch
    • Skills
  7. wo 18 okt 13:30 - 17:00

    Hoe evalueer ik best een jaarlijkse mediastrategie? 

    Taal: English
    • Media
    • Agency
  8. do 5 okt 09:30 - 12:30

    Wat kan dit voor mijn organisatie betekenen en hoe begin ik er aan?

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Content
  9. wo 4 okt 09:30 - 12:30

    Welke mogelijkheden heeft u om uw klanten de customer service te bieden die ze zoeken?

    Taal: English
    • E-commerce & Sales
  10. Hoe creëert u een inclusieve communicatiestrategie met impact?

    Taal: English
    • Brand Strategy
  11. vr 29 sep 10:00 - 13:00

    Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Taal: Dutch
    • Skills
  12. vr 22 sep 09:30 - 12:30

    Hoe een digitaal marketingplan uitwerken en de geschikte digitale kanalen kiezen? 

    Taal: French
    • Data & Technology
    • Content
    • Media
  13. do 21 sep 13:30 - 16:30

    Hoe geef ik een goede briefing?

    Taal: Dutch
    • Agency
  14. vr 15 sep 09:30 - 12:30

    Hoe kan ik mijn projecten beter verkopen en keer op keer een blijvende indruk nalaten... of toch bijna altijd 

    Taal: French
    • Skills
  15. do 14 sep 09:30 - 12:30

    Hoe klantentevredenheid meten en optimaliseren?

    Taal: English
    • Brand Strategy
  16. wo 13 sep 09:30 - 11:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    Taal: English
    • Content
  17. wo 6 sep 13:30 - 16:30

    Hoe creëert u een webshop die uw doelgroep bereikt en converteert?

    Taal: English
    • E-commerce & Sales
  18. do 15 jun 13:30 - 16:15

    Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Taal: English
    • Brand Strategy
    • E-commerce & Sales
  19. wo 14 jun 09:30 - 12:00

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Taal: French
    • Skills
  20. wo 7 jun 09:30 - 11:15

    Hoe zorg ik ervoor dat de verschillende bureau's optimaal worden ingezet?

    Taal: Dutch
    • Agency
    • B2B
  21. Hoe zet ik verschillende verkoopkanalen optimaal in?

    Taal: Dutch
    • E-commerce & Sales
  22. wo 31 mei 13:30 - 15:30

    Hoe leiden nieuwe technologieën in marketing tot vragen over ethiek?

    Taal: French
    • Data & Technology
    • Privacy
  23. di 30 mei 09:30 - 12:15

    Hoe kan ik mijn merk strategisch activeren?  

    Taal: Dutch English
    • Brand Strategy
  24. wo 24 mei 13:30 - 16:15

    Hoe de juiste merkstrategie kiezen en succes meten?

    Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • Brand Strategy
  25. Hoe ga ik op een correcte en wettelijke manier om met apps en tools?

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Privacy