Afgelopen Master Classes

  1. di 26 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  2. ma 25 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe kan het aligneren van Sales en Marketing meer focus, een betere business en een hogere ROI opleveren?

    • Employer branding
    • E-commerce & Sales
  3. vr 22 nov. 08:45 - 12:30

    Hoe verhoog ik het conversiepercentage van mijn website via een positieve gebruikerservaring?

    • Content
  4. do 21 nov. 08:45 - 12:30

    Hoe maak ik van mijn newsletters en e-mailings een succes?

    • Content
  5. di 19 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  6. di 19 nov. 08:45 - 12:30

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  7. ma 18 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe zorg ik voor een maximale impact van instore communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  8. vr 15 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    • Employer branding
    • Skills
  9. Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    • Employer branding
    • Skills
  10. vr 8 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    • Employer branding
    • Skills
  11. wo 6 nov. 13:15 - 17:00

    Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    • Data & Technology
    • Content
  12. Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    • Research & Insights
  13. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  14. wo 23 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe begin ik aan marketing automation?

    • Data & Technology
  15. di 22 okt. 13:15 - 16:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  16. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  17. di 15 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  18. Hoe kan ik de performantie van mijn verkoopteam vergroten?

    • E-commerce & Sales
  19. vr 11 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    • Research & Insights
  20. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    • Brand Strategy
    • E-commerce & Sales
  21. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  22. Wat gebeurt er wanneer young potentials de krijtlijnen uitzetten voor een nieuwe omnichannel campagne?

    • Media
    • E-commerce & Sales
  23. di 8 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

    • Content
    • Skills
  24. Wat kan ik echt verwachten van programmatisch adverteren?

    • Media
  25. vr 27 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy