Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. vr 29 nov 13:15 - 17:00

    Facebook Advertising : Hoe voorkomen dat u maar wat aanmoddert?

    • Media
  2. do 28 nov 13:15 - 17:00

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  3. di 26 nov 13:15 - 17:00

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  4. ma 25 nov 13:15 - 17:00

    Hoe kan het aligneren van Sales en Marketing meer focus, een betere business en een hogere ROI opleveren?

    • Employer branding
    • E-commerce & Sales
  5. vr 22 nov 08:45 - 12:30

    Hoe verhoog ik het conversiepercentage van mijn website via een positieve gebruikerservaring?

    • Content
  6. do 21 nov 08:45 - 12:30

    Hoe maak ik van mijn newsletters en e-mailings een succes?

    • Content
  7. Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  8. di 19 nov 08:45 - 12:30

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  9. ma 18 nov 13:15 - 17:00

    Hoe zorg ik voor een maximale impact van instore communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  10. Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    • Employer branding
    • Skills
  11. Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    • Employer branding
    • Skills
  12. Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    • Employer branding
    • Skills
  13. Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    • Data & Technology
    • Content
  14. Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    • Research & Insights
  15. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  16. wo 23 okt 13:15 - 17:00

    Hoe begin ik aan marketing automation?

    • Data & Technology
  17. di 22 okt 13:15 - 16:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  18. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  19. di 15 okt 13:15 - 17:00

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  20. Hoe kan ik de performantie van mijn verkoopteam vergroten?

    • E-commerce & Sales
  21. vr 11 okt 13:15 - 17:00

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    • Research & Insights
  22. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    • Brand Strategy
    • E-commerce & Sales
  23. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  24. Wat gebeurt er wanneer young potentials de krijtlijnen uitzetten voor een nieuwe omnichannel campagne?

    • Media
    • E-commerce & Sales
  25. Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

    • Content
    • Skills