Afgelopen Master Classes

  1. di 20 feb. 13:45 - 17:30

    Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken?

    • Media
  2. Hoe versterk ik de effectieve impact van mijn campagne en neem ik de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van mijn merk?

    • Research & Insights
  3. Waar hebben designers het over?

  4. wo 7 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe bepaal ik het agency roster dat het best aansluit bij wat mijn bedrijf nodig heeft?

    • Agency
  5. di 6 feb. 13:45 - 17:30

    Wat is een ‘insight’ en hoe kan het juiste inzicht leiden tot succes?

    • Research & Insights
  6. Hoe bereid ik mijn organisatie voor op nieuwe markten?

    • Employer branding
  7. di 30 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  8. vr 26 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers ambassadeurs van mijn bedrijf worden?

    • Employer branding
  9. Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

  10. wo 24 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe kies ik mijn communicatiebureau?

    • Agency
  11. Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    • Research & Insights
  12. do 18 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe kan ik mijn mediaplan naar waarde inschatten? Basisbegrippen

    • Media
  13. di 12 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  14. vr 8 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  15. di 5 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

    • Research & Insights
  16. di 5 dec. 09:00 - 12:45

    How to win an Effie?

    • Research & Insights
  17. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  18. do 30 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe geef ik een goede briefing?

    • Agency
  19. Hoe pas ik mijn "visual marketing" strategie aan de verschillende on- and offline ontwikkelingen aan?

    • Data & Technology
  20. di 28 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  21. vr 24 nov. 08:45 - 12:30

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    • Employer branding
  22. do 23 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe brief ik een Content Marketing bureau omtrent strategie en campagne?

    • Content
  23. wo 22 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe meet ik de ROI van mijn deelname aan een beurs of een event?

    • Sponsoring & Events
  24. di 21 nov. 13:45 - 17:00

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  25. vr 17 nov. 13:45 - 17:00

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?