Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. wo 30 mei 13:45 - 17:30

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    • Skills
  2. Hoe kan ik mijn business digital proof maken?

    • Brand Strategy
  3. Hoe kraak ik de Sales Management codes?

    • E-commerce & Sales
  4. vr 25 mei 13:45 - 17:30

    Hoe benader ik de grootste groeimarkt van ons land?

  5. Hoe bepaal ik mijn content marketing strategy?

    • Brand Strategy
  6. Hoe kan ik een digitale campagne monitoren?

    • Research & Insights
  7. vr 27 apr 13:45 - 17:30

    Hoe laat ik mij door grote sprekers inspireren om mijn projecten nog beter te verkopen?

    • Skills
  8. do 26 apr 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    • Skills
  9. di 24 apr 13:45 - 17:30

    Wat zijn de opportuniteiten en grenzen van de digitale markt? Basisbegrippen

    • Media
  10. vr 20 apr 13:45 - 17:30

    Hoe maak ik met mijn smartphone een videoverslag voor sociale media?

    • Skills
  11. do 19 apr 13:45 - 17:30

    Hoe bent u to the point en creëert u meer impact?

    • Skills
  12. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  13. vr 30 mrt 13:45 - 17:30

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op?

    • Brand Strategy
  14. Hoe kunnen marketeers en PR-specialisten beter samenwerken wanneer het fout loopt?

  15. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  16. Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy
  17. di 20 mrt 13:45 - 18:30

    Hoe doeltreffend presenteren?

    • Skills
  18. Hoe pas ik mijn sales organisatie aan en zorg ik voor blije klanten?

    • E-commerce & Sales
  19. Hoe leid ik een ontwerpopdracht voor een merk/verpakking in goede banen?

    • Agency
  20. vr 9 mrt 13:45 - 18:00

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy
  21. do 8 mrt 13:45 - 17:30

    Hoe ga ik om met de mobiele vooruitgang?

    • Media
  22. di 6 mrt 13:45 - 17:30

    Hoe beheer ik de identiteit van mijn merk in een gefragmenteerde samenleving?

  23. Wat is virtual reality marketing en hoe produceer en distribueer ik een 360° video? 

    • Data & Technology
  24. di 27 feb 13:45 - 17:30

    Hoe organiseer ik een media pitch? Moet ik er eigenlijk wel één doen?

    • Agency
  25. vr 23 feb 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    • Content