Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. do 22 feb 13:45 - 17:30

    Hoe brief ik een evenementenbureau?

    • Agency
  2. wo 21 feb 13:45 - 17:30

    Hoe vergoed ik mijn communicatiebureau?

    • Agency
  3. di 20 feb 13:45 - 17:30

    Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken?

    • Media
  4. Hoe versterk ik de effectieve impact van mijn campagne en neem ik de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van mijn merk?

    • Research & Insights
  5. Waar hebben designers het over?

  6. wo 7 feb 13:45 - 17:30

    Hoe bepaal ik het agency roster dat het best aansluit bij wat mijn bedrijf nodig heeft?

    • Agency
  7. di 6 feb 13:45 - 17:30

    Wat is een ‘insight’ en hoe kan het juiste inzicht leiden tot succes?

    • Research & Insights
  8. Hoe bereid ik mijn organisatie voor op nieuwe markten?

    • Employer branding
  9. di 30 jan 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  10. Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers ambassadeurs van mijn bedrijf worden?

    • Employer branding
  11. Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

  12. wo 24 jan 13:45 - 17:30

    Hoe kies ik mijn communicatiebureau?

    • Agency
  13. Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    • Research & Insights
  14. do 18 jan 13:45 - 17:30

    Hoe kan ik mijn mediaplan naar waarde inschatten? Basisbegrippen

    • Media
  15. di 12 dec 13:45 - 17:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  16. vr 8 dec 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  17. di 5 dec 13:45 - 17:30

    Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

    • Research & Insights
  18. di 5 dec 09:00 - 12:45

    How to win an Effie?

    • Research & Insights
  19. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  20. do 30 nov 13:15 - 17:00

    Hoe geef ik een goede briefing?

    • Agency
  21. Hoe pas ik mijn "visual marketing" strategie aan de verschillende on- and offline ontwikkelingen aan?

    • Data & Technology
  22. di 28 nov 13:45 - 17:30

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  23. vr 24 nov 08:45 - 12:30

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    • Employer branding
  24. do 23 nov 13:45 - 17:30

    Hoe brief ik een Content Marketing bureau omtrent strategie en campagne?

    • Content
  25. wo 22 nov 13:45 - 17:30

    Hoe meet ik de ROI van mijn deelname aan een beurs of een event?

    • Sponsoring & Events