Afgelopen Master Classes

  1. do 16 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe genereer ik meer websiteverkeer met Growth Hacking?

    • Content
  2. Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    • Agency
  3. Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    • Research & Insights
  4. vr 27 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  5. do 26 okt. 08:45 - 17:00

    Hoe haal ik meer resultaten uit mijn brainstorm?

    • Skills
  6. Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    • Skills
  7. Hoe zorg ik voor een maximale impact van in-store communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  8. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  9. wo 18 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe verfijn ik mijn storytelling skills en vertaal ik ze naar een transmediaal verhaal? 

    • Skills
  10. di 17 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe introduceer ik marketing automation in mijn bedrijf, zonder de valkuilen?

    • Data & Technology
  11. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  12. Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn B2B contentstrategie verbeteren?

    • B2B
  13. vr 6 okt. 08:45 - 12:30

    Hoe verhoog ik het conversiepercentage van mijn website via een positieve gebruikerservaring?

    • Content
  14. do 5 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe maak ik van mijn newsletters en e-mailings een succes?

    • Content
  15. do 5 okt. 08:45 - 12:30

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  16. wo 4 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    • Research & Insights
  17. di 3 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  18. vr 29 sep. 13:45 - 17:30

    Hoe kan een bedrijf een sterker merk worden van binnenuit?

    • Employer branding
  19. do 28 sep. 13:45 - 17:30

    General Data Protection Regulation (“GDPR”) : Bent u in orde ?

    • Privacy
  20. wo 27 sep. 13:45 - 17:30

    Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn communicatie campagne verbeteren?

    • B2B
  21. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    • Brand Strategy
  22. vr 22 sep. 13:45 - 17:30

    Hoe introduceer ik marketing automation in mijn bedrijf, zonder de valkuilen?

    • Data & Technology
  23. di 19 sep. 13:45 - 17:30

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy