Afgelopen Master Classes

  1. wo 8 dec. 13:30 - 17:00

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Taal: English
    • Sponsoring & Events
  2. Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

    Taal: Dutch
    • E-commerce & Sales
  3. vr 3 dec. 13:30 - 17:00

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    Taal: French
    • Skills
  4. Hoe de kernwaarden vinden om mijn verhaal rond op te bouwen? En hoe dat op een effectieve en duurzame manier verspreiden via verschillende media?

    Taal: French
    • Content
    • Brand Strategy
    • Employer branding
  5. Hoe geeft de service logic een andere kijk op uw business?

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy
  6. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Taal: French
    • Brand Strategy
    • E-commerce & Sales
  7. do 25 nov. 13:30 - 16:30

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    Taal: Dutch
    • Research & Insights
  8. Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    • Agency
  9. Hoe kan men addressable TV optimaal inzetten en wat is de toegevoegde waarde ervan?

    • Media
  10. General Data Protection Regulation (“GDPR”): een update

    • Privacy
  11. Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Taal: Dutch
    • Employer branding
    • Skills
  12. Hoe kan een merk alle facetten van haar gezondheid en waarde evalueren?

    • Research & Insights
  13. Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    • Content
  14. Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    • Research & Insights
  15. Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    • Data & Technology
  16. Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    • Content
  17. di 26 okt. 13:30 - 17:00

    Hoe geef ik een goede briefing?

    • Agency
  18. ma 25 okt. 13:30 - 17:00

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    • Employer branding
    • Skills
  19. Adverteren over duurzaamheid? Niemand gelooft je toch.

    • Sustainability
  20. Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  21. Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    • Skills
  22. Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

  23. vr 15 okt. 09:30 - 13:00

    Hoe op een krachtige manier argumenteren?

    • Skills
  24. Hoe uw creativiteit aanspreken en verder ontplooien? 

    • Skills
  25. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek