Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 24 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 2 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 5 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 5 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 24 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Afgelopen Master Classes

  1. di 11 okt 13:30 - 17:00

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    Taal: French
    • Research & Insights
  2. Hoe kunt u duurzaam gedrag creëren?

    Taal: French
    • Brand Strategy
    • B2B
    • Sustainability
  3. di 4 okt 13:30 - 17:00

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
  4. do 29 sep 13:30 - 17:00

    Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    Taal: English
    • Research & Insights
  5. do 29 sep 09:00 - 12:30

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy
  6. di 27 sep 13:30 - 15:00

    De doelgroep gezinnen bereiken in een veranderende advertentiewereld, hoe doe je dat?

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy
  7. wo 21 sep 13:30 - 16:00

    Welk inzicht heb ik in Addressable TV nodig als adverteerder?

    Taal: French
    • Media
  8. wo 14 sep 13:30 - 17:00

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Taal: Dutch
    • Content
  9. di 13 sep 13:30 - 17:00

    Hoe sluit ik een efficiënt sponsorcontract af dat mijn merk ten goede komt?

    Taal: English
    • Sponsoring & Events
  10. di 13 sep 09:00 - 12:00

    Hoe werkt het en hoe kun je het nog beter laten werken?

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy
    • Agency
  11. vr 9 sep 10:00 - 13:00

    Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Taal: Dutch
    • Skills
  12. di 6 sep 13:30 - 17:00

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    Taal: French
    • Skills
  13. di 23 aug 13:30 - 17:00

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep?

    Taal: Dutch
    • Skills
  14. do 18 aug 13:30 - 17:00

    Hoe kunt u uw creatieve vaardigheden in uw dagelijks leven stimuleren?

    Taal: French
    • Skills
  15. di 16 aug 13:30 - 17:00

    Hoe versterk je je creatieve denkspier in het probleem oplossend denken?

    Taal: Dutch
    • Skills
  16. di 14 jun 09:30 - 12:30

    Hoe je cookiebeleid in regel stellen en hoe je voorbereiden op een cookieless future?

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Media
  17. do 9 jun 13:30 - 17:00

    Hoe laat ik mij door grote sprekers inspireren om mijn projecten nog beter te verkopen?

    Taal: French
    • Skills
  18. Hoe communiceer ik op een geloofwaardige manier over duurzaamheid ?

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy
    • B2B
    • Sustainability
  19. di 7 jun 13:30 - 17:00

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    Taal: Dutch
    • Skills
  20. do 2 jun 09:30 - 12:30

    Hoe zorg ik ervoor dat ik GDPR-compliant ben? 

    Taal: Dutch
    • Data & Technology
  21. wo 1 jun 13:30 - 16:30

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    Taal: French Dutch
    • Media
    • B2B
  22. di 31 mei 13:30 - 17:00

    Wat zijn de risico's en biases verbonden aan het gebruik van data als werkinstrument?

    Taal: French
    • Data & Technology
    • B2B
  23. di 24 mei 13:30 - 17:00

    Hoe kan een journalistieke aanpak mijn content marketing verbeteren ?

    Taal: Dutch
    • Content
    • B2B
  24. di 17 mei 13:30 - 17:00

    Hoe als merk de juiste merkstrategie kiezen en het succes meten?

    Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • Brand Strategy
  25. di 10 mei 13:30 - 17:00

    Hoe creëer en lanceer ik een business model van idee tot waarde ?

    Taal: Dutch
    • Brand Strategy